خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/08/24 19:29
شناسه خبر : 27653

بیانات آیت الله سید حسن عاملی در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان پارساباد

آیت الله عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان پارساباد در هفته دولت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت :مبالغی که در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیرو امید به مغان علی الخصوص پارساباد اختصاص یافته در تاریخ این منطقه بی سابقه بوده است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیت الله عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان پارساباد در هفته دولت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت :مبالغی که در سایه عنایات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیرو امید به مغان علی الخصوص پارساباد اختصاص یافته در تاریخ این منطقه بی سابقه بوده است.

آیت الله سید حسن عاملی گفت: در بازدیدی که از پیشرفت پروژه ها و طرحهای در دست اجرا داشتم تمام منطقه با چنگ و دندان در حال توسعه و ابادانی است و منطقه به کارگاه عظیم عمرانی تبدیل شده است وآینده فوق العاده ای برای پارساباد متصور هستیم  این زحمات و تلاشها در آتیه ای نه چندان دور با توجه به اینکه منطقه نیز،یک منطقه زرخیز و کشاورزی است، به سمت تولید ثروت به پیش خواهد رفت.

ایشان با اشاره به نقش و اهمیت آب در جهان و توجه و عنایات رهبر معظم اننقلاب و رئیس جمهور متخب به منطقه و درک نیازهای کشور و جامعه سبب شده است تا اعتبار عظیمی در راستای مهار آب های سطحی به منطقه اختصاص داده شود که در تاریخ پیدایش این منطقه بی نظیر است.

امام جمعه اردبیل در ادامه گفت: در کنار این سرمایه گذاری ها ،تکمیل و راه اندازی فرودگاه پارساباد و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی که در نوع خود بی نظیر است ، نشان از درایت و تعهد دولتمردان به منطقه است که باید قدردان این زحمات و تعهدات بود چرا که بسیاری ا ز مشکلات چند ده سال اخیر منطقه در حال مرتفع شدن و از میان رفتن است که اتفاق میمون و مبارکی است  جا دارد از مدیریت استان ،فرماندار محترم و مدیریت آب استان تشکر نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به اینکه برخی ها از عدم توجه مسئولان به منطقه اظهار گلایه میکنند و نوای اعتراض سر میدهند ،تاکید کرد:به نظر بنده کفران نعمت است اگر در قبال این همه تلاش و مجاهدت ها از بی توجهی مسئولان به منطقه شکایت کنیم  باید خدا را شاکر باشیم آرزوی مسئولان نیز عزت و سربلندی مردم است  و در آینده ای نه چندان دور شاهد ریشه کن شدن بیکاری و رونق اشتغالزایی در منطقه خواهیم بود و به مدد پروردگار و همت مسئولان منطقه به سمت توسعه و ثروت گام بر میدارد.