خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/07/18 12:31
شناسه خبر : 26979

بیمارستان ۱۶۰تختخوابی پارس آباد امسال به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: بیمارستان 160تختخوابی پارس آباد در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار پارس آباد در دیدار رئیس سازمان و مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با تشریح موقعیت جغرافیایی و وضعیت بهداشتی درمانی شهرستان پارس آباد گفت : بیمارستان های موجود در این شهرستان علاوه بر خدمات رسانی به مردم شهرستان پارس آباد، جوابگوی بیماران شهرستان های همجوار و اهالی شهرها و روستاهای استان همجوار نیز است .

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی است به پیگیری برای الحاق ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی به بیمارستان و جذب پزشکان متخصص و همچنین استقرار تخت های nacu تاکید کرد .

صمدی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حل برخی از مشکلات کشت و صنعت مغان افزود: شهرستان پارس آباد از لحاظ طرح سلامت جزو پیشروترین شهرهای استان است و به رفع برخی از مشکلات بیمارستان ارس تاکید کرد.

وی از افتتاح بیمارستان ۱۶۰تختخوابی پارس آباد و از آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده مواصلاتی پارس آباد به سربند و سه راهی مشگین شهر بطرف پارس آباد خبر داد .

سعید بشرخواه مدیر کل تامین اجتماعی و دکتر نیک سرت مدیر درمان تامین اجتماعی استان در سخنان جداگانه ای ضمن تشریح عملکرد تامین اجتماعی از ۲ طرح موفق سازمان در حذف دفترچه های درمان و مکانیزه شدن خدمات به افراد تحت پوشش و از تحت پوشش قرار دادن بیش از ۷۵۵ هزار نفر در استان که ۴۶ درصد از مردم استان را شامل می شود و همچنین از اختصاص بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و توسعه بیمارستان ارس پارس آباد خبر دادند .