17:25:47 - دوشنبه 20 ژوئن 2016
رئیس کل دادگستری اردبیل خبر داد
تأیید حکم قصاص قاتل پزشک اردبیلی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حکم قاتل دکتر پیرزاده که یک سال پیش در اردبیل به قتل رسید، نهایی و این فرد به زودی اعدام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: رسانه‌ها باید در درج مطالب که امنیت جامعه و آرامش مردم را سلب می‌کند دقت و توجه بیشتری داشته باشند تا زمینه تشویش اذهان عمومی فراهم نیاید.

13930901000249_PhotoA

وی در مورد پرونده برخی رسانه‌ها که در مراجع قضایی در حال بررسی است، افزود: اگر پرونده شاکی خاصی داشته باشد قطعا قابل رسیدگی است و ما بر اساس قوانین ابلاغی رسیدگی به پرونده، رسانه‌ها را که دارای شاکی خصوصی باشند انجام می‌دهیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: قاتل دکتر پیرزاده که یک سال پیش در اردبیل به قتل رسیده حکمش نهایی شد و به زودی اعدام می‌شود.

قاصدی در مورد انتشار خبرهای حوادث و رخدادها از سوی رسانه‌ها بیان کرد: در بسیاری از موارد مصلحت نیست خبری منتشر شود چراکه آثار نامناسب اجتماعی، سیاسی و … دارد که ضرورت دارد رسانه‌ها در انتشار اخبار و بیان مطالب و موضوعات حساس هماهنگی‌های لازم را با مراجع قانونی انجام دهند.

وی بیان کرد: در انتشار خبر قتل پزشک اردبیلی نباید برخی از موضوعات مطرح می‌شد چراکه رفته رفته انتشار مواردی از این قتل منجر به بحران و پدید آمدن معضلاتی می‌شد که اگر پیشگیری‌ها انجام نشده بود امکان تشدید این بحران‌ها وجود داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه باید به شکل کنترل شده اخبار حوادث و رخدادهای مختلف و گاه تنش‌آفرین از سوی رسانه‌ها اطلاع رسانی شود، گفت: هر چند قتل پزشک اردبیلی واقعیت داشت اما عده‌ای می‌خواستند از این حوادث سوءاستفاده کرده و فضای متفاوتی را در سطح ملی و استانی به وجود آورند که خوشبختانه این مسائل کنترل شد.

قاصدی در مورد سرانجام پرونده قاتل پزشک اردبیل گفت: حکم قصاص برای متهم پرونده صادر شده بود که در دیوان عالی کشور نیز تایید شد و به زودی قاتل پزشک اردبیلی اعدام می‌شود.

پرونده اختلاس، کلاهبرداری و جعل میلیاردی در حال رسیدگی است

وی در مورد پرونده‌های مفاسد اقتصادی گفت: پرونده شخصی به نام رجبی مورد رسیدگی قرار گرفت که متهم به ۶ میلیارد تومان کلاهبرداری محکوم بود که حکم حبس، جریمه و رد مال صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مورد جزئیات برخی از پرونده‌های ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری که با حساسیت خاص رسیدگی می‌شود، افزود: پرونده جعل و کلاهبرداری از اموال عمومی و اراضی کشاورزی نیز به ارزش ۹ میلیارد تومان مطرح شده که در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 726
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872382
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي