15:38:11 - چهارشنبه 12 آوریل 2017
صمدی فرماندار پارساباد:
تا بدین لحظه هیچگونه خبری مبنی بر تایید یا رد صلاحیت شوراها منتشر نشده است
صمدی : هرگونه خبر و یا لیستی مبنی بر تایید و یا رد صلاحیت شوراهای اسلامی شهر و روستاهای پارساباد کذب بوده و نتیجه نهایی فردا پنج شنبه از طریق منابع معتبر به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ارس رسا ، لحظاتی پیش لیستی متشکل از رد و تایید صلاحیت های شوراهای اسلامی شهر پارساباد در برخی از کانالها و گروههای تلگرامی بدون ذکر هیچگونه منبع موثقی منتشر شد،که بلافاصله از سوی مراجع ذی صلاح تکذیب شد.

به دنبال اعلام این خبر و بروز برخی شائبات مبنی بر غیر موثق بودن این خبر ،طی تماسی که با دکتر صمدی فرماندار شهرستان پارساباد به عمل آمد،وی ارائه هر گونه خبری مبنی بر تایید یا رد صلاحیت شوراهای شهر پارساباد و حومه را رد کرده و نسبت به خبر منتشر شده در فضای مجازی اظهار بی اطلاعی نمودند.

فرماندار شهرستان پارساباد با اعلام این خبر افزود:نتایج نهایی تایید و رد صلاحیت شوراهای شهر و روستای شهرستان پارساباد  فردا(پنج شنبه ۲۴ فروردین) اعلام خواهد شد و هر گونه اخباری در این زمینه تا بدین لحظه تکذیب میگردد.

لازم به ذکر است که نتایج نهایی رد و تایید صلاحیت شوراها مستلزم تایید مراجع ذی صلاح بوده و تنها خبرهایی ارزش و اعتبار لازم را دارد که از سوی سایتها و خبرگزاری های دارای مجوز رسمی از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 296
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4937321
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي