11:30:12 - پنج‌شنبه 4 مه 2017
تحصن غرفه داران ميدان تره بار پارس آباد در جلوی شهرداري؛
تا تحقق خواسته‌هایمان به اعتراضات ادامه می‌دهیم +تصاویر
غرفه داران میدان میوه و تره بار پارس آباد در اعتراض به بی توجهی شورای شهر و شهردار در روند جابجایی میدان تره بار به مکان مناسب مقابل شهرداری این شهر تحصن کردند.

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، ظهر امروز (چهارشنبه) جمعی غرفه داران میدان میوه و تره بار پارس آباد مغان در اعتراض به بی توجهی شورای شهر و شهردار در روند جابجایی میدان تره بار به مکان مناسب و کارشناسی شده مقابل شهرداری این شهر تحصن کردند.

تحصن کنندگان با در دست داشتن عکس امام و رهبری و همچنین بنری با این مضمون “به علت بی توجهی شورای شهر و شهردار در روند جابجایی میدان تره بار به جای مناسب و کارشناسی شده بارفروشان شهرستان پارس آباد تا محقق شدن حق و حقوقشان تحصن خواهند کرد” از مسئولین زیربط تقاضای رسیدگی و حل این مشکل شدند.

این تحصن غرفه داران میدان میوه و تره بار پارس آباد در حالی است که ۱۱ ماه پیش نیز غرفه داران در اعتراض به تغییر کاربری برای زمین پاک نظر به میدان تره بار، جلوی شهرداری تجمع کرده بودند و به گفته آنان، شورای شهر و شهردار پارس آباد همان موقع قول حل این مشکل را داده بودند که تا کنون عملی نشده است.

غرفه داران میدان میوه و تره بار پارس آباد در حالی چند باری به نشانه اعتراض جلوی شهرداری تجمع کرده اند که به گفته فرماندار اسبق پارس‌آباد، میدان تره‌بار میدان تره بار فعلی عاملی برای مشکلات ترافیکی و معضلات بهداشتی در این شهر است که باید نسبت به جابجایی آن در سریعترین زمان اقدام کرد.

مهدی احمدی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات میدان تره‌بار پارس‌آباد درباره وضعیت نابسامان میدان تره ‌بار پارس‌آباد اظهار کرده بود که انتقال میدان تره ‌بار امری ضروری بوده که باید مسئولان زیربط علی علی الخصوص شهرداری به آن توجه داشته و اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهند.

///

///

///

///

///

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1645
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871452
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي