20:05:37 - سه‌شنبه 6 ژوئن 2023
نماینده مردم خلخال در مجلس:
تبدیل وضعیت نیروهای موقت در گام نهایی/ ساماندهی اولویت است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و موقت در گام نهایی قرار گرفته و به زودی شاهد اجرای آن در دولت سیزدهم خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرنگار مهر؛ میر غنی نظری ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: چهار ایراد شورای نگهبان و ۲ ایراد نظارتی مجمع تشخیص مصلحت در حال رفع شدن است تا طرح ساماندهی نیروی انسانی و تبدیل وضعیت این نیروها با تأیید نهایی برای اجرا به دولت ارسال شود.

وی مظلومیت نیروی انسانی شاغل در صدا و سیما را یادآور شد و تصریح کرد: باید مدیران صدا و سیما توجهی جدی به نیروهای زبده، متعهد، متخصص و کارآمد داشته باشند تا شاهد تولید آثار ارزشمند و فاخر در رسانه ملی باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل غفلتی که در سال‌های گذشته در بحث نیروی انسانی شده ما در اشکال مختلف از ساعتی گرفته تا شرکتی و قراردادی نیروی فعال را در صدا و سیما شاهد هستیم در حالی که باید استخدام پیمانی و رسمی این نیروها با همکاری صدا و سیما به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شود.

نظری افزود: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای اردبیل که خود از نیروهای توانمند جنوب استان اردبیل است، زمینه و بستر ساماندهی نیروی انسانی در صدا و سیمای مرکز اردبیل فراهم شده و این نیروها با دغدغه کمتر و آرامش بیشتر بتوانند در ارائه برنامه‌های تأثیرگذار موفق عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مظلومیت جبهه فرهنگی و رسانه‌ای کاملاً مشهود است و در این عرصه باید نیروی انسانی توانمند مورد حمایت قرار گیرد که قطعاً در سایر رسانه‌ها نیز ضرورت دارد تا فعالان این حوزه از حمایت‌های حداکثری بهره مند شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کنار تولید آثار فاخر و ارزشمند، ضروری است تا مدیریت جدید صدا و سیما به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان توجهی جدی داشته باشد تا با معرفی این توانمندی‌ها و استعدادها زمینه توسعه گردشگری و رونق این صنعت به شکل مطلوب فراهم آید.

<div id=”div_eRasanehTrustseal_78982″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(78982, true);</script>

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 179
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871835
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي