خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/28 16:38
شناسه خبر : 31737

تبیین سیاست ها و خط مشی فرمانداری شهرستان پارس آباد در سال نو

فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با کارشناسان و کارکنان فرمانداری در سال جدید به تبیین سیاستها و خط مشی این فرمانداری در سال جاری پرداخت. ...

وی با حضور در جمع کارکنان فرمانداری شهرستان پارس آباد ضمن تبریک سال نو و آرزوی سعادت و شادکامی، فرمایشات رهبر کبیر انقلاب را چراع راهی برای آینده کشور توصیف کرد و افزود: نامگذاری سال جدید به نام رونق اقتصادی بی گمان از اهداف فرمانداری شهرستان پارس آباد و جزو سیاست های ما در سال جدید در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال و حمایت از تولید در راستای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری خواهد بود.

علایی با بیان اینکه غرب اکنون به دنبال فلج کردن و شکست ایران از طریق جنگ اقتصادی و تحریم تجاری است،یادآور شد:تحمیل جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه که برای فلج کردن ایران و ایجاد نارضایتی در کشور است،ما را مجاب به برداشتن گامهای اقتصادی بلند و اشتغال زایی برای جوانان نموده است.

وی خواندن آیه یاس و انتقال کژی و ناامیدی به مردم را جزو خطوط قرمز خواند و خاطر نشان کرد: مدیران باید تحت هر شرایطی راهکار منطقی برای مشکلات و معضلات پیدا کرده و به هیچ عنوان نباید منفی بافی نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با این که تا حدودی توانستیم در حوزه اشتغال به موفقیت خوبی در سطح استان برسیم اما قطعا ظرفیت بیکاری در منطقه بسیار وسیع تر بوده و نیازمند اشتغال زایی بیشتر  در منطقه می باشد.

وی افزود: مردم منطقه بخوبی بر مشکلات اشرافیت دارند  و بر سیاست های کشور به خوبی واقف هستند و می دانند که دستگاهها اگر چه انتظار آنان را برآورده نکردند اما در حد بضاعت تلاش کردند لذا رضایتمندی نسبی مردم فهیم منطقه از دولت محلی بیانگر تلاش همکاران و دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ در این شهرستان می باشد اما شان و منزلت مردم پارسا و صادق این منطقه بسیار بالاتر و بیشتر از داشته هایمان است.

علایی تنها راه گریز از بیکاری را جذب سرمایه گذار و حمایت از کارآفرینان و کارفرمایان دانست و  تصریح کرد: باید به هر نحو ممکن از سرمایه گذاران وکارآفرینان حمایت کرده ، نگذاریم با رفتار ها و گفتار های نسنجیده برخی مسئولان رخوت انگیز از تصمیم شان مایوس یا منصرف شوند.

رئیس دستگاههای اجرایی شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه، تکریم ارباب رجوع ، وحدت و یکپارچگی ،تکمیل تصفیه خانه بزرگ فاضلاب،تشویق به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از سیاست‌های پیش روی فرمانداری شهرستان پارس آباد در سال جاری خواهد بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد به دبیران کارگروه ها  وکمیسیون‌های تخصصی نیز توصیه کرد: پیش از آغاز هر جلسه ای تمامی مصوبات جلسات قبل باید آماده بوده و راهکارهای لازم برای جلسه بعد نیز پیش بینی شده باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به مبحث تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و آن را خطوط قرمز خود خواند و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم تحت هر شرایطی اولویت دستگاهها بوده و تخطی از این موضوعات وارد شدن به خطوط قرمز است هیچ احدی نباید با ارباب رجوع بد اخلاقی نمایند، در صورت مشاهده یا گزارش هر گونه بدرفتاری یا عدم تکریم ارباب رجوع، واکنش جدی از سوی فرمانداری را به همراه خواهد داشت.

پایان بخش سخنان فرماندار اجتناب از پروپاگاندای تبلیغاتی و کارناوالهای انتخاباتی و استعفای کاندیداهای احتمالی از دستگاههای اجرایی بود، برگزاری انتخابات سالم و پرشور همچون دیگر سنوات گذشته،دوری از کار تبلیغاتی در محیط اداری و مشارکت علنی در پروژه های تبلیغاتی و مهیا کردن زمینه برای یک انتخابات دموکراتیک از محورهای سخنان فرماندار در این خصوص بود.

 

خبرنگار: رضا امیرپور