12:29:11 - دوشنبه 31 دسامبر 2018
با حضور فرماندار صورت گرفت:
تجلیل از دهیاران بر جسته بخش مرکزی پارس آباد در استان اردبیل
با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد از دهیاران نمونه و دهیار راه یافته به سومین المپیاد علمی دهیاران کشور در آزمون دهیاری تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، صبح امروز با حضور  فرماندار،بخشدار و جمعی از روسای دستگاههای شهرستان پارس آباد از دهیاران نمونه در آزمون دهیاران استان که حائز رتبه برتر استانی شدند؛تجلیل بعمل آمد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم دهیاران را پل ارتباطی و بازوی توانمند دولت خواند و تصریح کرد: حضورا دهیاران در روستاها و بخش ها سبب کاهش حجم مراجعات و تسریع در امورات دولت شده است و وظایف سنگینی بر دوش دهیاران سوار شده است.

علایی از تخصیص اعتبار مازاد بر توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی برای دهیاران خبر داد و افزود: به درخواست فرمانداری پارس آباد سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل با تخصیص اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال به دهیاران موافقت کرده که این اعتبارات مازاد بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی استان بوده و در راستای تسهیل امورات دهیاری شهرستان پارس آباد صرف خواهد شد.

وی به ظرفیت عظیم دهیاری ها در تعمیم دادن روستاهای هدف به سمت صنعت گردشگری و بوم گردی در سطح ملی و بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: صنعت گردشگری و توریسم خصوصا صنعت بوم گردی که یکی از شاخه های مهم و ارزشمند صنعت توریسم است،میتواند به یکی از منابع پرسود و درآمدزای منطقه در سطح کشور مبدل شده و روستائیان ما را از ظرفیت این صنعت نوین در بخش ها و روستاهای شهرستان مرزی پارس آباد که دارای مکان های بکر و سنتی هستند، بهره مند نمایند.

در پایان این مراسم از آقایان: جهانگیر جهانگیری دهیار ساعی خان قشلاقی،رسول فرهادپور دهیار اسلام آباد سه و سفلی،مرتضی نوچهره دهیار پاراقشلاق و محمد حقی دهیار عبادآباد تجلیل بعمل آمد.

همچنین آقای احد جهانگیری دهیار روستای محمودآباد بخش تازه کند بعنوان دهیار برگزیده به سومین المپیاد علمی دهیاران کشور راه یافت.

رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 387
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872043
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي