13:18:16 - پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018
در هفته شورای آموزش و پرورش؛
تجلیل از فرهنگیان شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد
در هفته شورای آموزش و پرورش از فرهنگیان نمونه و برتر استان و کشور در همایشی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و فرماندار و امام جمعه شهرستان پارس اباد تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مراسم تجلیل از فرهنگیان شورای آموزش و پرورش پارس آباد در هفته شورای آموزش و پرورش در شهرستان پارس آباد،پیش از ظهر امروز پنج شنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل،فرماندار،امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان این شورا و مدیران و فرهنگیان شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات مدرسه نمونه برهان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم که بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد میباشند،ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی فرهنگیان آموزش و پرورش،تصریح کرد؛اعضای این شورا با توجه تدابیر و اندیشه های خالصانه در بالاترین رده های تصمیم گیری استان عضو هستند که این به دلیل اهمیت بالای این شورا و تحقق اهداف عالیه آموزشی و پرورشی است.

وی با تقدیر از ریاست آموزش و پرورش در کسب رتبه های برتر کشور در طول سالهای اخیر علیرغم محدودیت منابع و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از کسب رتبه یک استان نیز از فرهنگیان این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

صمدی از کمبود برخی امکانات و نارسایی ها در حوزه آموزشی و رفاهی خصوصا در حوزه فرهنگیان؛از توجه و مساعدت بیشتر و نگاه ویژه آموزش و پرورش استان و کشور به این شهرستان سخن گفت و تصریح کرد:علیرغم تمامی محدودیت ها از مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس آقایان ناصری و لطفی بدلیل توجهات و حمایت های ویژه به شهرستان پارس اباد تشکر میکنم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس اباد از وجود مدارس دو شیفته در شهرستان پارس آباد و محدودیت های آموزشی این شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای استان،ابراز گلایه کرد و افزود:علیرغم تمامی محدودیت ها و امکانات از کسب رتبه های برتر دانش آموزان شهرستان پارس اباد در کنکور سراسری خصوصا در رشته پزشکی تقدیر و تشکر کرده با این افتخارات احساس بالندگی و سرور میکنیم.

 

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3017
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802632
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي