10:45:19 - پنج‌شنبه 21 فوریه 2019
آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد
فرماندا شهرستان پارس آباد تصریح کرد: راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت و انتظار این است که احترام و قدردانی از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران در جامعه نهادینه گردد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در مراسم شورای اداری شهرستان پارس آباد که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور روسا و مدیران کلیه دستگاهها برگزار شد طی مراسم ویژه ای از خانواده معظم شهدا  و ایثارگران قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به رشادت های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی یاد و خاطره آنان را یادآوری کرد و گفت:  ما هر چه داریم از رشادت ها  ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون هزاران شهید مدافع وطن است.

 

علایی با اشاره به ضرورت خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: تاکید من به روسا و مدیران دستگاه‌ها ارجح نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران و در اولویت گذاشتن مشکلات این بزرگواران است.

 

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مختص به گروه خاصی نیست بلکه همه مردم ایران باید قدردان این عزیزان باشند و به آن‌ها خدمت کنند چرا که آسایش و آرامش همه مردم ایران مدیون فداکاری و ایثار آن‌ها است.

 

او با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا از برنامه های فرمانداری است ، خاطر نشان ساخت: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دیدار و سپاس از جامعه ایثارگری و همچنین انعکاس آن تأکید دارند این است که عامل بقای اسلام، انقلاب و کشور، فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرماندا شهرستان پارس آباد تصریح کرد: راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت و انتظار این است که احترام و قدردانی از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران در جامعه نهادینه گردد.

 

در پایان این مراسم از  زحمات و صبوری مادر شهید میر عزت بهبودی و همسر شهید عیسی قبادی با اهدای لوح قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

همچنین از جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا به جهت حضور چشمگیر و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی ویژه شد.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1043
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945885
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي