خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/06/25 12:11
شناسه خبر : 31846

تخصیص اعتبار برای مراسمات ملی مذهبی هزینه نیست، سرمایه است

علایی تخصیص اعتبار برای هزینه کردن در چنین مراسمات مشابهی را نه تنها هزینه ندانست بلکه آن را سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود:مراسماتی از این دست که جنبه فرهنگ سازی و ملی و مذهبی دارد باید با سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه برای حضور گسترده مردم زمینه ایجاد شود. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسمات شهرستان پارس آباد با موضوع هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله شهید دکتر بهشتی با حضور فرماندار،دادستان و دیگر اعضا عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی ، شهید بهشتی را از شخصیتهای بزرگ تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی و بنیانگذاری قانون اساسی عنوان کرد.

علایی تخصیص اعتبار برای هزینه کردن در چنین مراسمات مشابهی را نه تنها هزینه ندانست بلکه آن را سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود:مراسماتی از این دست که جنبه فرهنگ سازی و ملی و مذهبی دارد باید با سرمایه گذاری و ایجاد انگیزه برای حضور گسترده مردم زمینه ایجاد شود.

فرماندار پارس آباد همچنین از برگزاری مراسمات همایش بزرگ منادیان حق و عدالت ،عطر افشانی مزار شهدا ،برگزاری یادواره شهدای قوه قضاییه ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و دیدار اقشار مردمی با قضات و کارکنان در طول هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت:وحدت و انسجامی که در بین نمایندگان قوای سه گانه کشور در شهرستان ، اعضای شورای تامین و امام جمعه محترم برقرار شده در طول ادوار گذشته بی تجربه بوده است موضوعی که از شرایط لازم برای توسعه شهرستان می باشد.