14:11:23 - یکشنبه 29 اکتبر 2017
فرماندار شهرستان پارس آباد درنشست با مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل:
تخصیص منابع باید متناسب با گردش مالی شهرستان پارس آباد باشد
فرماندار شهرستان پارس آباد درنشست با مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر اردبیل ضمن اشاره به گردش مالی بالای شهرستان در مقایسه با سایر شهرستانهای استان برتخصیص منابع متناسب با پتانسیلهای منطقه تاکید کردند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل گفت: امسال نزدیک یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، عقیل وکیلی بعد از ظهر امروز در نشستی با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: امسال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اردبیل با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ویژه از نظر اشتغالزایی و رفع مشکلات ضروری مشتریان استان برداشته است.

وی افزود: رویکرود این بانک به عنوان بازوی حمایتی برنامه‌های دولت در پرداخت تسهیلات اشتغال به اقشار کم‌درآمد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی عمل کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل با بیان این که از یک هزار میلیارد ریال نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافته است بیان کرد: از این مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به زیرپوششان کمیته امداد و بهزیستی و اقشار کم‌درآمد به صورت وام ازدواج قرض‌الحسنه تسهیلات داده شده است.

وکیلی با اعلام این که ۵۴۰ شعبه و یازدهمین بانک دارای بیشترین شعبه در سطح کشور هستیم افزود: هم‌اکنون با تعداد ۱۴ شعبه در سطح شهرستان‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنیم و امسال نزدیک به یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سطح استان از طریق شعبات پرداخت شده است.

فرماندار پارس‌آباد مغان نیز ضمن اشاره به گردش مالی بالای شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان برتخصیص منابع متناسب با ظرفیت‌های منطقه تاکید کردد.

اکبر صمدی با اشاره به نوپا بودن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور بیان کرد: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی اشتغال‌زایی با توجه به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این بانک می تواند با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بسیاری را در قالب طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی تحقق کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد با توضیح این که شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به واسطه برخورداری از نعمت‌های خدادادی از جمله آب فراوان، خاک مرغوب و هوای مساعد، و با تولید ۳۳ نوع محصول کشاورزی و نیز به دلیل مهاجر پذیر بودن شهرستان و در راستای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر بهتر به اقشار کم‌درآمد جامعه خواستار شعبه دیگر قرض‌الحسنه بانک مهر ایران در این شهرستان شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2059
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904717
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي