7:41:47 - جمعه 12 نوامبر 2021
ابراهیم امامی خبر داد:
تزریق واکسن کرونا به بیش از ۶۲ درصد افراد در شهرستان پارس آباد
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۶۲ درصد از افراد در این شهرستان هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری موج از اردبیل، ابراهیم امامی ، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای اداری شهرستان از   واکسینه شدن بیش از ۸۰ درصد دُز اول افراد واجد شرایط در این منطقه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۲ درصد از افراد هر دو دُز واکسن را تزریق کرده اند.

وی افزود: بسیج با حضور خود در تمام مشکلات و گرفتاری های کشور، پیروزی جمهوری اسلامی ایران بوده و باعث عقب راندن دشمن نظام شده است.

پارس آباد" href="https://www.mojnews.com/fa/tags/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1_%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3_%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF">فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه بسیج شجره طیبه به عنوان یادگار همیشگی معمار انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری در عرصه های سرنوشت ساز فرهنگی،علمی و فناوری باعث بهت کشورهای جهان شده است.

امامی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت قطعاً خیر و برکت برای شهرستان در پی دارد افزود: با توجه به مطالبات جدی مردم به برکت این سفر در رشد و توسعه منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد مغان نیز گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۶۰ ویژه برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج محلات ، اصناف ، ادارات و اقشار شهرستان پارس آباد مغان در موضوعات اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی با شعار بسیج پاره تن مردم است، برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسن نوری به مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان پارس آباد  اشاره کرد و افزود: در شهرستان پارس آباد مغان ۶۰ برنامه که مهم‌ترین آن‌ها خدمات‌رسانی در قالب محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده شهداء، عطرافشانی مزار شهداء در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است آغاز می‌شود، اظهار داشت: اجرای برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی و برخی برنامه ها بصورت حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام  می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت: در راستای شیوع ویروس کرونا ۳۱ هزار بسته معیشتی در چند مرحله با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴۱۵ هزار بسته بهداشتی همراه با توصیه‌های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند با اعتباری بالغ ۴۹۰ میلیون تومان با مشارکت مردمی و شرکت های خصوصی و دولتی در سطح شهرستان پارس آباد انجام شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1831
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871638
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي