20:00:45 - پنج‌شنبه 30 آگوست 2018
تصویب کلیات منطقه آزاد اردبیل (مغان) در مجلس
نمایندگان مجلس امروز کلیات لایحه یک فوریتی ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری و صنعتی و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی را در کشور به تصویب رساندند که یکی از مناطق آزاد تجاری و صنعتی ، مربوط به استان اردبیل است.

مغان_0.jpg" alt="" width="244" height="250" />

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ کلیات منطقه آزاد اردبیل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب شد که این تصویب نقطه عطفی در تاریخ توسعه استان و به لحاظ اهمیت با استان شدن اردبیل قابل قیاس است .

تصویب منطقه آزاد اردبیل گام بزرگ و تاریخی در توسعه استان است و راه رشد و توسعه استان را بیش از پیش هموارتر خواهد کرد.

نمایندگان استان با تشکر و قدردانی از پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار اردبیل و نخبگان استان ، گفتند : تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان بود که امروز کلیات لایحه آن به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

مجمع نمایندگان استان تاکید کردند : تلاش‌ها برای الحاق نمین به منطقه آزاد نیز با جدیت پیگیری می شود .

این لایحه علیرغم اینکه دو بار در صحن علنی مجلس نهم با مخالفت نمایندگان رو به رو شده بود ، با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان به مجلس بازگشت و در نهایت کلیات آن امروز به تصویب رسید.

لازم به ذکر است که : شیطنت برخی از نمایندگان مجلس در این بین قابل توجه است خصوصا نمایندگان مغان و اردبیل که سعی دارند مصوب شدن این مناطق را تنها بنام خود مصادره کرده و یکه تازی نمایند؛ حال اینکه تصویب  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مذکور اختصاص به تلاش کل نمایندگان، خصوصا نمایندگانی که حوزه استحفاظی آنان در نقشه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرار گرفته است. لذا مصادره کردن تلاش تمامی نمایندگان در این وادی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بنظر میرسد هر چند که تلاش برخی نمایندگان در این زمینه از ابتدا تاکنون قابل ستایش و تحسین است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1539
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871346
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي