12:13:43 - شنبه 29 فوریه 2020
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل:
تعطیلی کلیه اماکن ورزشی دولتی و استخرهای استان اردبیل
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت کلیه باشگاه‌های ورزشی در استان اردبیل به حالت تعلیق درآمده ولی همچنان شرایط در این استان زرد است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا  به نقل از خبرگزاری برنا،محمدرضا برادران اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در سطح کشور با هماهنگی مسئولان بهداشتی کلیه اماکن ورزشی دولتی به ویژه استخرها تعطیل شده و سعی کردیم تا کلاس‌های آموزشی و برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را تعطیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند شرایط بهداشتی در این استان زرد است و هنوز به مرحله قرمز نرسیده ولی با هماهنگی ۲۲۰ باشگاه فعال در استان سعی مان بر است تا فعالیت آنها را تعطیل کنیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: البته ما به اجبار نمی‌توانیم باشگاه‌های خصوصی را تعطیل کرده و از بابت ضرر و زیانی که از این تعطیلی می‌بینند جبران خسارت کنیم ولی در صورت اعلام شرایط قرمز در استان با تاکید استاندار اردبیل سعی خواهیم کرد تا این باشگاه‌ها را نیز به اجبار تعطیل کنیم.

برادران افزود: برای کلیه باشگاه‌ها بروشورهای پیشگیری از این بیماری ارسال شده تا در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و شرایط خوبی برای اقدامات پیشگیرانه به وجود آید.

وی تصریح کرد: مراکز ورزشی موظف شدند تا با مواد ضدعفونی کننده مراکز و تجهیزات ورزشی را استریلیزه کنند تا خطری متوجه ورزشکاران نشود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 739
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945581
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي