9:23:26 - دوشنبه 1 ژوئن 2020
تغیر در ریاست اداره محیط زیست شهرستان پارس آباد
با حکم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، محمد مجرد به عنوان رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان پارس آبادمغان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، روز یکشنبه ۱۱ خرداد در مراسمی با حضور معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان و محمدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد، محمد مجرد به عنوان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آبادمغان معارفه شد.

اروجعلی محمدزاده در این مراسم خاطر نشان کرد:محیط زیست یک ثروت ملی است و حفظ و سیانت از آن نیازمند مدیریت منسجم و هدفمند است که امیدواریم با تجاربی که در مهندس مجرد سراغ داریم این امر مهم و حیاتی را تحقق بخشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس اباد از زحمات صالح میرزانژاد بعنوان رئیس سابق این اداره نیز ابراز رضایت مندی کرد و افزود: تلاش ها و تحولات محقق شده در طول دوره ریاست قبلی ستودنی و قابل تقدیر است.

در این مراسم از زحمات ۸ ساله هاشم میرزانژاد رئیس سابق اداره حفاظت محیط زیست پارس آبادمغان تجلیل شد.

محمد مجرد که هم اکنون فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل را بر عهده دارد، بین سالهای ۹۰ الی ۹۳ سابقه ریاست محیط زیست شهرستان پارس آباد را در کارنامه کاری خود دارد.

هاشم میرانژاد که پیش تر نیز ریاست اداره حفاظت محیط زیست پارس آبادمغان را بر عهده داشت نیز بعنوان معاون اداره محیط زیست شهرستان اردبیل منصوب شد.

در پایان این آیین با اهدای لوح یادبود از روسای قبلی و فعلی محیط زیست شهرستان پارس آباد تجلیل بعمل آمد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1931
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904589
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي