خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/07/29 11:36
شناسه خبر : 32983

تغییر در ریاست دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد/ ریاست مجدد ولی شیرپور بر دانشگاه پیام نور

مراسم تودیع سرپرست دانشگاه پیام نور و معارفه رئیس دانشگاه واحد پارس آباد برگزار شد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، فرماندار پارس آباد و روسای فعلی و سابق دانشگاه پیام نور پرس آباد برگزار شد، ولی شیرپور به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد معارفه و از زحمات ۲۸ ماهه موسی موذذی قدردانی شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست دانشگاه پیام نور واحد پارس آباد گفت: دانشگاه باید کارآفرین باشد و دانشجو بعد از فارغ التحصیلی از یک فرد تئوریک به یک فرد عملگرا تبدیل شود و تجربیات علمی خود را در زندگی پیاده کند و وابسته نباشد.

حاجی پور گفت: پتانسیل هایی که در شهرستان پارس آباد و دانشگاه پیام نور وجود دارد این دانشگاه را به عنوان دومین دانشگاه در سطح استان تبدیل کرده و بدیهی است دانشگاه پیام نور پارس آباد از واحد به مرکز پیام نور تبدیل شود.

وی از توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه سخن گفت و خاطرنشان کرد: موازی با توسعه دانشگاه، نیروی انسانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز باید سیر صعودی داشته باشد.

حاجی پور افزود: با توجه به آمار جمعیت جوان و دانشجو در منطقه ، دانشگاه پیام نور پارس آباد پتانسیل جذب دانشجوی بیشتر در منطقه را دارد.

فرماندار در پایان تاکید کرد: مهم توسعه منطقه و بالا بردن جایگاه شهرستان است و همه باید به دنبال ارتقاء جایگاه شهرستان پارس آباد باشیم نه فرد و گروه خاص.