خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/11/12 08:41
شناسه خبر : 33243

تقدیر از حافظان اموال عمومی

اکبر محمدزاده مدیر عامل شرکت ملی پارس طی پیامی از زحمات پرسنل حفاظت شرکت تقدیر نمود. ...

‍ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ مدیر عامل شرکت ملی پارس طی پیامی از زحمات پرسنل حفاظت شرکت تقدیر نمود که متن آن به شرح زیر است:
مهندس اکبر محمدزاده طی پیامی از کارکنان حفاظت شرکت که با جان و دل در حفظ و صیانت از اموال شرکت که جزئی از بیت المال بوده و علاوه بر تامین رزق و روزی بیش از ٧٠٠ نفر پرسنل در تامین امنیت غذایی کشور نقش بسزایی دارد تقدیر و تشکر نمود.
کارکنان واحد حفاظت که دیروز با جان نثاری در مقابل دست درازان و غارتگران این شرکت ایستاده و نگذاشتند منافع شرکت ملی پارس به تاراج برود، سزاوار تقدیر بوده و بعنوان حافظان بیت المال در کنار جهادگران عرصه تولید در راستای امنیت غذایی کشور شبانه روز تلاش می کنند.
مجموعه شرکت ملی پارس امروزه با وحدت و تلاش تک تک پرسنل خدوم و جهادگر توانسته در سال جهش تولید گامهای بلندی در راستای تحقق شعار سال و موفقیت شرکت بردارد و تلاشهای شبانه روزی کارکنان واحد حفاظت نیز دوشادوش همه همکاران این شرکت بوده و امنیت این شرکت در سایه جانفشانی ها و تلاشهای این واحد تضمین شده است.
اینجانب بعنوان خدمتگزار و عضوی از خانواده بزرگ شرکت ملی پارس از تلاشهای بی وقفه و جانفشانیهای شما عزیزان بزرگوار کمال تشکر را داشته و برایتان در ادامه راه آرزوی سلامتی دارم.

اکبر محمدزاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره
شرکت ملی پارس

✅روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی پارس