9:02:14 - چهارشنبه 27 ژانویه 2021
تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر پرسنل شرکت پارس در عملیات لایروبی
تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر واحدهای ماشین آلات و مکانیزاسیون و پرسنل پرتلاش در عملیات لایروبی دریاچه ها و مخازن شرکت ملی پارس در این فصل از سال و در کنار دیگر فعالیت های شرکت همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، عملیات لایروبی دریاچه ها و مخازن ذخیره آب در شرکت ملی پارس همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

این عملیات به منظور بهبود عملکرد و تسهیل آبرسانی به اراضی تحت پوشش شرکت ملی پارس و همچنین احیای آبگذری در نقاط تحویل آب به شبکه های تحت پوشش و تأمین آب پایدار اراضی پایین دست واحدهای تولیدی شرکت ، با دستور #مهندس_اکبر_محمدزاده مدیر عامل شرکت ملی پارس آغاز شده است.

گفتنی است عملیات لایروبی رسوبات با حجم ضخامت بیش از یک متر حاصل از انباشت لای قدیمی در دریاچه ها و مخازن ذخیره آب با بیش از ده سال، توسط اکیب واحد معاونت طرح و توسعه شرکت ملی پارس در حال پاکسازی می باشد.

لازم به ذکر است اجرای این عملیات در این فصل از سال و در کنار دیگر فعالیت های شرکت و با پرسنل و امکانات داخلی یکی از معدود فعالیت های طاقت فرسا و هزینه بری است که مدیر عامل محترم این شرکت با برنامه ریزی های دقیق و به موقع اقدام به اجرای آن نموده است.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3445
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803060
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي