خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/09/17 13:52
شناسه خبر : 32007

توزیع دفاتر یارانه ای در آستانه بازگشایی مدارس در پارس آباد

دفاتر یادداشت یارانه ای ویژه دانش آموزان مدارس بمناسبت سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با نظارت اداره صمت در دو نقطه از شهر به عنوان تنظیم بازار و کالای یارانه ای حمایتی از سوی دولت توزیع می شود. ...

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد امروز سه شنبه با حضور فرماندار ،معاون فرماندار، بخشداران و دستکاههای عضو ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد مصوبات و تصمیمات ستاد تنظیم بازار را سرنوشت ساز ارزیابی کرد و تصریح کرد: قاطبه مردم شهرستان پارس آباد مغایر با دیدگاههای عمومی جزو اقشار و طبقه ضعیف جامعه هستند و نیازمند مساعدت و همیاری بیشتر هستند.
فرماندار گفت: بر همین اساس دفاتر یادداشت یارانه ای ویژه دانش آموزان مدارس بمناسبت سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با نظارت اداره صمت در دو نقطه از شهر به عنوان تنظیم بازار و کالای یارانه ای حمایتی از سوی دولت توزیع می شود.

علایی تاکید کرد: دیگر کالاهای یارانه ای برای تنظیم نرخ بازار و ایجاد توازن در فروش کالاهای اساسی از جمله: شکر،قند،چای،مرغ،روغن نباتی و برنج به نرخ های دولتی و یارانه ای به صورت ادواری در نمایندگان و عاملان توزیع در سطح شهر توزیع می شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: رضایتمندی مردم برای ما مهمترین اصل و اولین اولویت کاری است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ و مضایقه نخواهیم کرد.
فرماندار شهرستان پارس آباد از رانت خواری و دلالی برخی افراد سودجو در تشویش وضعیت تنظیم بازار شهرستان پارس آباد ابراز انزجار کرد و گفت: بدون هیچ تعارفی با سودجویی و تطمیع در وضعیت بازار برخورد خواهیم کرد و منطقه را از وجود افراد سودجو و طماع پاکسازی خواهیم کرد.
وی با هشدار به مسئولان مربوطه یادآور شد: افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی در شرایطی که کیفیت و سرانه آموزشی پایین است این وضعیت نباید سیر سعودی داشته باشد و کنترل شود.
او با اشاره به آغاز سالتحصیلی جدید همیاری و مساعدت مسئولان و دست اندرکاران دستکاهها را یادآوری شد و افزود:امیدواریم در سایه مسئولان دلسوز و متعهد مشکلات مردم روز به روز کاهش یابد.