16:10:33 - سه‌شنبه 29 مه 2018
مسئول میراث فرهنگی پارس آباد؛
توسعه گردشگری حاشیه رود مرزی «ارس» مورد حمایت است
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد گفت: پروژه های سرمایه گذاری توسعه گردشگری رود مرزی ارس مورد حمایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ صیاد اسماعیلی، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد تصریح کرد: رونق گردشگری به ویژه گردشگری برون مرزی مورد تاکید است.

وی افزود: رود مرزی ارس به دلیل جاذبه های قابل توجه طبیعی امتیازی برای ایجاد تاسیسات گردشگری است و به همین دلیل از هرگونه ایده سرمایه گذاری در پیرامون این منطقه حمایت می شود.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد با اشاره به مطالعه طرح ایجاد کمپ گردشگری و تله کابین ادامه داد: از سویی تاسیسات گردشگری با فازبندی در تفرجگاه ساحلی ارس در ۲۰۰ هکتار اجرا می شود.

به گفته اسماعیلی در پیرامون رود ارس، جنگل، رود و تالاب های متعدی وجود دارد که هر یک زیبایی های بصری قابل توجهی داشته و سالانه مقصد سفر گردشگران هستند.

وی به تالاب دوست کندی و چهل پله اشاره و تصریح کرد: همچنین تالاب تپراق کندی به عنوان منطقه نمونه گردشگری از جاذبه های طبیعی این منطقه است.

به گفته مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد این منطقه از آثار تاریخی نیز بی نصیب نبوده و قلعه تاریخی اولتان مربوط به دوره اشکانی در این منطقه واقع شده است.

تفرجگاه ساحلی ارس در ۲۰۰ هکتار اجرا می شود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1495
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946337
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي