11:39:17 - یکشنبه 6 ژانویه 2019
تکریم ارباب رجوع اولویت اول فرمانداری شهرستان پارس آباد / تقدیر خطیب نماز جمعه از میز خدمت فرمانداری
یکی از استراتژی فرمانداری پس از حضور علی علایی در راس امورات این نهاد،تکریم ارباب رجوع به نحو شایسته و ارج نهادن به حقوق شهروندی آنان است.

 

ارس رسا – رضا امیرپور / یکی از استراتژی فرمانداری پس از حضور علی علایی در راس امورات این نهاد،تکریم ارباب رجوع به نحو شایسته و ارج نهادن به حقوق شهروندی آنان است.
علایی پس از استقرار میزخدمت در فرمانداری روزهای دوشنبه هر هفته با حضور روسای برخی دستگاههای ادارات مرتبط یک به یک با تک تک ارباب رجوع دیدار چهره چهره داشته و در حد توان به رفع مشکلات و معضلات آنان می پردازد تا جایی که مهمترین و حساس ترین ماموریت ها و جلسات و امورات فرمانداری را بخاطر ملاقات با مردم به تعویق انداخته و به امورات مردم رسیدگی کرده است.
فارغ از دیدارهای چهره به چهره فرماندار به جهت تسهیل و تسریع در امورات مردم خود به دیدار آنان شتافته و روزهای جمعه هر هفته قبل یا بعد از برگزاری نماز جمعه اقدام به برپایی میز خدمت در مساجد محلات و مصلی می نماید تا شاید افراد و اشخاصی که شرایط یا توان حضور در محل ساختمان فرمانداری را ندارند،بتوانند به بیان مشکلات شخصی و عمومی محلات خود بپردازند.
خدمات عمومی فرماندار ساعی پارس آباد به مردم و شهروندان تنها به موارد مذکور محدود نمی شود و علایی در دشوار ترین شرایط نیز به تماس ها و پیام های شهروندان پاسخگو بوده و بدون فوت وقت یا حتی رد تماس مخاطبان به آنان پاسخ می دهد و هیچگاه تماس ورودی همراه و تلفن اداری فرماندار محدودیت تماس نداشته است.
اینها همه حاکی از مردمی بودن فرماندار ساعی و ارج گذاری به شان مردم شهرستان پارس آباد است و مغایر با دیگر مسئولانی که با رای و اراده مردم به کرسی رسیده و از مردم فراری هستند،همواره پاسخگو و در خدمت مردم بوده است که هفته گذشته مورد تاکید خطیب نماز جمعه حجت الاسلام سید سعید رشادی نیز بود.
یکی از سفارشات امام ره در طول دوران رهبری تاکید بر خدمت بی منت به مردم کوخ نشین بود که فرماندار شهرستان پارس آباد مفتخر به انجام فرمایشات گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 687
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945529
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي