19:49:23 - چهارشنبه 27 مه 2020
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان پارس آباد از اهداف اصلی اداره کل است
حیدری از خرید و نصب آسانسور و شیرآلات و آسفالت معابر ۴۷۲ واحد از مسکن مهر پارس آباد طی سه ماه آتی خبر داد و گفت: مشکلات تحویل مسکن حل شده و شهروندان میتوانند نسبت به تحویل مسکن خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، پروژه های چهار بانده پارس آباد به سربند، ساختمان فرمانداری پارس آباد، راههای روستایی عربلو به سمت حاج عوض، پروژه چهار بانده پارس آباد بیله سوار، تکمیل مسکن مهر و تحویل آن به شهروندان، پروژه های باز آفرینی خانه محله، تکمیل خیابان مطهری و اصلاح کانال محمدرضالو را از پروژه های مهم و نیمه تمام حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد و یادآور شد: در عین حال اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان پارس آباد تکمیل پروژه چهار بانده پارس آباد – سربند است.

وی حل مشکل تکمیل و تحویل ۴۲۷ واحد مسکن مهر و حل مشکل چندین دهه اراضی خالصه داخل شهر در پلاک ۱۱۲ و ۱۱۵ و آزاد سازی ۳۸ هکتار از اراضی تصرفی دولتی در ورودی شهر پارس آباد را از اقدامات شایسته و در خور تقدیر عنوان کرد و گفت: با عملیاتی شدن این اقدامات مشکل بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان حل شده و زمینه رونق ساخت و ساز و مقاوم سازی بافتهای فرسوده فرآهم و به گسترش عمران و آبادانی منجر خواهد شد.

حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز از تکمیل دو پل باقیمانده از ابنیه چهار بانده پارس آباد سربند خبر داد و تکمیل آن را طی دو ماه آتی میسر دانست و گفت: هم اکنون از دو جبهه اردبیل – پارس آباد و اردبیل – گرمی بزرگراههای با ردیف ملی به سرعت در حال پیگیری است.

وی از برنامه ریزی برای تکمیل ۱۰ کیلومتر از بخش دوم بزرگراه پارس آباد – سربند تا پایان سال خبر داد و گفت: سالانه برای توسعه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه ریزی کرده ایم که هر کیلومتر آن حدود ۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن هزینه در بر خواهد داشت.

مدیر کل راه و شهرسازی از انجام مطالعات بزرگراه سربند به سه راهی مشکین توسط سه پیمانکار خبر داد و گفت: همزمان با مطالعات این پروژه پیگیر ردیف ملی برای اجرای این پروژه مهم نیز هستیم.

حیدری از خرید و نصب آسانسور و شیرآلات و آسفالت معابر ۴۷۲ واحد از مسکن مهر پارس آباد طی سه ماه آتی خبر داد و گفت: مشکلات تحویل مسکن حل شده و شهروندان میتوانند نسبت به تحویل مسکن خود اقدام کنند.

او از برنامه ریزی و تامین زمین ۳۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان خبر داد و گفت: بنیاد مسکن، ستاد اجرایی و تعاونی های علاقه مند می توانند برای ساخت مسکن ملی تحت حمایت دولت اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی طرح باز آفرینی را امری مهم و دارای اعتبارات کافی دانست و اظهار داشت: در این بخش سه پروژه مهم خانه محله، کانال محمدرضالو و تکمیل خیابان مطهری با اعتبار ۸ میلیارد ریال در حال اجراست.

حیدری همچنین ساختمان فرمانداری را از پروژه های مهم و اولویت دار استان عنوان کرد و گفت: قرارداد اسکلت ساختمانی در بازه زمانی مقرر انجام شد و برای ادامه پروژه در حال رایزنی هستیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 894
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903552
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي