21:11:14 - پنج‌شنبه 20 جولای 2017
با انجام مراسم قرعه‌کشی
تیم شهید کیان پارس‌آباد حریفان خود را در مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتسال کشور شناخت
با انجام مراسم قرعه‌کشی، تیم فوتسال شهید کیان پارس‌آباد حریفان خود را در مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتسال کشور شناخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، با انجام مراسم قرعه‌کشی تیم فوتسال شهید کیان پارس‌آباد حریفان خود را در مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتسال کشور شناخت.

صبح امروز به دنبال برگزاری مراسم قرعه‌کشی، شهید کیان پارس‌آباد با تیم‌های اهورای بهبهان، پیمان شاهرود، سن سون زاهدان، ماهان گچساران و اروم آلیاژ ارومیه هم‌گروه شد.

لازم به ذکر است تمامی دیدارهای این گروه به میزبانی اروم آلیاژ ارومیه برگزار خواهد شد، همچنین دیگر تیم‌های حاضر در گروه بعدی این مسابقات نیز مشخص شد و مارون کهکیلویه و بویراحمد، دانشکده سمای دزفول، امیرکبیر کاشان، شهید فرهادی اهواز، ساکاپخش سقز و شهروند نوین سورک با قرارگرفتن در گروه اول مسابقات به میزبانی ساکاپخش سقز دیدارهای خود را برگزار خواهند کرد.

در مرحله اول این رقابت‌ها، تیم فوتسال شهید کیان پارس‌آباد به عنوان سومی گروه خود دست یافت تا به همراه تیم‌های ساکاپخش سقز و اروم‌آلیاژ ارومیه جواز حضور در این مرحله از مسابقات را به دست آورد.

تیم شهید دهقانی‌نیای اردبیل نیز به عنوان دیگر نماینده استان با وجود اینکه از صعود به مرحله دوم رقابت‌ها باز ماند اما توانست در رقابت با تیم قایقرانان تکاب با کسب امتیازات بیشتر سهمیه استان را در لیگ دسته ۲ فوتسال کشور حفظ کند تا برای فصل جدید با برنامه‌ریزی مناسب‌تری حاضر شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3700
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4906358
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي