20:56:27 - چهارشنبه 8 ژوئن 2016
جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی
اکبر صمدی؛ فرماندار پارس آباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال بارش تگرک و خسارت به بیش از ۸هزار هکتار از مزارع کشت بهاره و پائیزه شهرستان از به ادارات ذیربط آماده باش کامل داده شد.

به گزارش ارس رسا ، اکبر صمدی؛ فرماندار پارس آباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دنبال بارش تگرک و خسارت به بیش از ۸هزار هکتار از مزارع کشت بهاره و پائیزه شهرستان از به ادارات ذیربط آماده باش کامل داده شد.
وی افزود: بر این اساس به همراه مسئولان ادارات ذیربط و کارشناسان مربوطه از این مزارع بازدید و از نزدیک در جریان میزان خسارت قرار گرفته ام.
فرماندار پارس آباد افزود: بدنبال این حادثه به سرعت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور اعضای شورای تامین و مسئولان مربوطه در فرمانداری تشکیل و نسبت به تعیین میزان خسارت اقدام شده است.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی با مقام عالی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مقرر شده است فردا جلسه ستاد بحران استان با حضور این عزیزان در فرمانداری پارس آباد تشکیل شود تا اقدامات لازم جهت جبران خسارت مردم انجام شود.
فرماندار پارس آباد در پایان با بیان اینکه فرماندار صاحب ۸هزار هکتار مزارع خسارت دیده است، خاطر نشان کرد: به منظور احقاق حقوق مردم خسارت دیده تمام اقدامات را بکار خواهم بست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1911
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904569
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي