خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/09/13 13:08
شناسه خبر : 28027

جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد برگزار شد

معاون فرماندار پارس آباد:ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است. ...

به گزارش ارس رسا ،جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس به جهت بزرگداشت رشادت ها و از جان گذشتگی های هشت سال دفاع مقدس،امروز با حضور معاون فرماندار پارس آباد،فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد و تنی چند از مدیران و مسئولان این شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

مهندس حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه و همه جانبه از سوی رزمندگان و ایثارگران عزیز و حفظ و حراست از مرزها و کیان اسلامی ایران که در طول این هشت سال جنگ با عراق به نیابت از تمام ابرقدرتها ذره ای از حقوق خود عدول نکردند،سخن گفت و گفت:همه ما مدیون رشادت های ایثارگران و رزمندگان هشت سال جبهه و جنگ هستیم و در همه حال باید قدردان زحمات و رشادت های آنان باشیم.

حاجی پور گفت:ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز در این جلسه  اظهار داشت: امنیت و آرامش امروزمان مرهون پایمردی و ایستادگی عزیزان ایثارگر، شهید، جانباز، آزاده و صبر و فداکاری خانواده محترمشان است.

سرهنگ نوری همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسمات مختلف و متنوعی در این‌ایام  خبرداد و گفت: غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری صبحگاه مشترک و رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می شود.

اهم برنامه ها و مراسمات این هفته را میتوانید در قالب تصویر در ذیل همین مطلب ملاحضه بفرمایید.

 

 

انتهای پیام/