15:37:17 - دوشنبه 25 ژانویه 2021
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل و دیگر اعضای حاضر در جلسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در این جلسه مسئولین پارس آباد به کمبودهای زیرساختی فرهنگی شهرستان اشاره کرده وخواستار حل و فصل شدن این زیر ساختها به طور مهندسی فرهنگی شدند.

شهرستان پارس آباد و بیله سوار متاسفانه به علت نبود حمایتهای فرهنگی و اشتغال‌زایی جوانان با وجود دارا بودن زیرساختهای اولیه و همجوار بودن با کشور آذربایجان مورد هجمه های مختلف این کشور و کشور ترکیه قرار گرفته به گونه ای که آمار طلاق، اختلاف خانوادگی و بیکاری جوانان در این شهرستانها بیش از حد نصاب به دیگر شهرستانهای همجوار خودشان دیده می‌شود و این کم کاری‌ها جفای نابخشودنی در حق مردم شریف منطقه است.

نبود امنیت در مسکن مهر غوغا می کند

امام جمعه پارس آباد در این جلسه تاکید کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات فرهنگی جامعه بیکاری جوانان شهرستان است چرا که این بیکاری جوانان باعث طلاق واعتیاد و… در شهرستان می شود.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: زمانی در کشت و صنعت مغان ۷۰۰۰ نفر کار می‌کردند اکنون چرا این بنگاه عظیم به این روز افتاده است؟ چرا از منابع مالی این کشت وصنعت ها به نفع خود شهرستان استفاده نمی‌شود؟ این منابع مالی در کدامین شهرستانها حیف ومیل میشود؟

وی ادامه داد: بعد از گذشت چندین دهه از انقلاب، نبود آب و کمبود آن در روستاها یک مشکل اساسی محسوب می‌شود.

امام جمعه پارس آباد همچنین با اشاره نبود امنیت در مسکن مهر غوغا می‌کند، به کمبود آرد اشاره کرد وگفت: کمبود آرد در شهرستان پارس آباد که منبع کشت گندم کشور محسوب میشود قابل گذشت نیست.

مغان تامین کننده منابع مالی کشور محسوب می شود

استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: مغان تامین کننده منابع مالی کشور محسوب می‌شود و باید این منابع مالی را خلق کرد تا اینکه بتوانیم در داخل شهرستان سرمایه گذاری کنیم.

اکبر بهنام‌جو به اخلاق محوری مسئولین اشاره کرد و افزود: رفتار ما با ارباب رجوع باید صادقانه و مشفقانه باشد تا خدای نکرده اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید، حداقل آنها نسبت به نظام و انقلاب بد بین نشوند.

استاندار اردبیل در این جلسه بر حل مشکلات شهرستان پارس آباد قول مساعد داد.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس نیز در این جلسه گفت: بازگو کردن معضلات شهرستان را همه مردم میتوانند بیان کنند اما آنچه عیان است راه حلی که برای این معضلات در نظر گرفته میشود مطابق با معضلات شهرستان و جامعه نیست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4164
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803779
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي