15:25:37 - یکشنبه 9 آگوست 2020
جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در شهرستان پارس آباد
حاجی پور خاطر نشان کرد:برگزاری کنکور تنها وظیفه دانشگاه یا آموزش و پرورش نیست بلکه تمامی دستکاهها وظیفه دارند در این رویداد مهم ایفای نقش نمایند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار پارس آباد در این نشست با تاکید بر همکاری و تعامل تمامی دستگاهها جهت برگزاری کنکور سراسری در شهرستان تصریح کرد: تمامی دستگاهها باید در کنار ستاد برگزاری کنکور بوده و همکاری لازم را با عوامل این ستاد بعمل آورند تا این رویداد مهم و حساس به نحو احسن در این شهرستان برگزار شود.

حاجی پور خاطر نشان کرد: برگزاری کنکور تنها وظیفه دانشگاه یا آموزش و پرورش نیست بلکه تمامی دستکاهها وظیفه دارند در این رویداد مهم ایفای نقش نمایند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

وی افزود: برگزاری هر چه باشکوهتر کنکور وجهه شهرستان را در سطح استان و کشور بالا برده و مدیریت و ظرفیت بالای این شهرستان را در رویدادهای ملی و منطقه ای به منصه ظهور می گذارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در پایان گفت: در کل استان تنها مرکز استان و شهرستان پارس آباد برای برگزاری کنکور منتخب هستند و این نشان از ظرفیت و لیاقت شهرستان پارس آباد دارد، ما نیز باید پاسخ این اعتماد را با برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر کنکور به نمایش بگذاریم.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1845
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871652
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي