12:28:27 - جمعه 17 ژوئن 2016
جوان بیله سواری در یک دریاچه غرق شد
یک جوان بیله سواری در دریاچه پمپاژ ۸ این شهر دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش ارسرسا،به نقل از صبح مغان، ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۵ خرداد یک جوان بیله سواری به نام ( مهران اختری) که به همراه دوستانش به دریاچه پمپاژ ۸ بیله سوار برای شنارفته بود دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

گفتنی است اهالی پس از اطلاع این حادثه به صورت خودجوش جسد نامبرده را پس از دو ساعت تلاش از عمق بیش از ۲ و نیم متری بیرون کشیدند.

نبود امکانات لازم نجات غریق در ادارات ذیربط از جمله هلال احمر و بی تفاوتی معاون اداره در انتقال جسد به بیمارستان از نکات قابل تامل بود که لازم است مسئولان در این باره تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

باتوجه به شروع فصل گرما ومراجعه اشخاص حقیقی وجوانان جهت تفریح و شنا در دریاچه ها، حوضچه های تغذیه مصنوعی، کانال های آبیاری وتاسیسات جانبی، برخی افراد از جمله نوجوانان وجوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده راجع به ممنوعیت شنا، اقدام به شنا وآب تنی در دریاچه هامی کنند.

با توجه به اینکه این کار خطرات وعواقب جبران ناپذیرجانی درپی دارد لذا از کلیه هم شهری ها، مسافرین محترم، درخواست می شود ازهرگونه شنا وآب تنی به هرعنوان در محل های یادشده جداً اجتناب نموده وبه هشدار های منصوبه توجه ویژه داشته باشند.

علاوه بر ان پیشنهاد می شود جوانان برای پرکردن اوقات فراغت خود محل هایی همچون سالن استخر واقع در شهر بیله سوار که محل امن و مناسبی برای شنا و تفریح است استفاده نمایند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 775
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872431
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي