13:56:52 - جمعه 19 آگوست 2016
وزیر ارتباطات:
حذف گمرک اصلاندوز اشتباه بود/ دولت جبران می‌کند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حذف گمرک اصلاندوز کار اشتباهی را انجام دادیم و قطعاً در بازگشت به تهران و جلسه هیأت دولت این کار اشتباه را جبران می‌کنیم.

ar5351_1

به گزارش ارس رسا ، محمود واعظی عصر امروز در نشست مدیران استان اردبیل اظهار کرد: موقعیت استان اردبیل در صادرات به کشورهای همسایه به ویژه روسیه و آذربایجان یک موقعیت بی‌نظیر است به طوریکه بنده به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران با آذربایجان، روسیه و ترکیه بارها این ظرفیت را مورد تاکید و توجه قرار دادیم.

وی با بیان اینکه باید تجار ایرانی به ویژه تجار استان اردبیل وارد بازار روسیه شوند، تصریح کرد: انتظار می‌رود در این باب اقدام مناسب و مطلوبی انجام شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پروژه راه‌ آهن اردبیل و نیمه‌تمام ماندن آن گفت: هم بنده و هم وزیر کشور که فردا به اردبیل سفر می‌کند در تکمیل و تسریع این پروژه موارد متعدد را به دولت یادآور می‌شویم.

واعظی در مورد گمرک اصلاندوز و لغو مصوبه قبلی مبنی بر تعطیل بودن این گمرک افزود: دولت زمانی که در این موضوع وارد شد از تعطیل بودن گمرک اصلاندوز سخن به میان آورد و اعضای هیأت دولت نیز با حذف این گمرک موافقت کرد اما بنده از بدو ورود به استان اردبیل امروز متوجه شدم که این اقدام دولت کار اشتباهی بوده و باید مصوبه مربوط به فعالیت گمرک اصلاندوز باز گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بنده به عنوان رئیس کمیسیون مشترک ایران با آذربایجان در این زمینه پیگیری می‌کنم تا مصوبه اصلاح شده و به حالت قبلی باز گردد.

واعظی با بیان اینکه در این زمینه حتی وزیر کشور نیز در جریان امر نبوده و امیدواریم در دولت به زودی این فرآیند اصلاح شود، اضافه کرد: انتظار ما این است تا در این باب یک حرکت معقول و منطقی هر چه سریعتر انجام شود.

منبع: فارس

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 666
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872322
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي