21:52:07 - پنج‌شنبه 9 ژوئن 2016
دکتر پورحسین:کشاورزان حلال ترین کاسبان اقشار مردم هستند.
حضور نماینده محترم شهرستانهای پارساباد و بیله سوار در جلسه مدیریت بحران شهرستان پارساباد
دکتر پورحسین نماینده محترم شهرستانهای پارساباد و بیله سوار در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارساباد که با حضور استاندارمحترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم شهرستان و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد حضور یافتند. به گزارس ارس رسا،در این جلسه دکتر پورحسین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ابراز

دکتر پورحسین نماینده محترم شهرستانهای پارساباد و بیله سوار در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پارساباد که با حضور استاندارمحترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم شهرستان و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد حضور یافتند.

arasrasa-bohran-parsabad (1)
به گزارس ارس رسا،در این جلسه دکتر پورحسین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ابراز همدردی با کشاورزان و خسارت دیدگان گفت به محض شنیده شدن خبر ناگوار این حادثه طی سفری اضطراری در منطقه حضور یافتم تا از نزدیک شاهد خسارات و زیان های وارده به کشاورزان و زارعین عزیز که حلالترین کاسب در بین تمام اقشار جامعه هستند، باشم.
وی همچنین گفت : طبق رایزنی هایی که با مدیریت کل بحران و مجمع نمایندگان استان اردبیل انجام شده است خوشبختانه حداقل کمک برای زیان دیدگان از سوی دولت به زارعین و کشاورزان صورت خواهد گرفت.
دکتر پورحسین گفت این یک مشیت الهی است که به شیوه های مختلف هر کدام از انسانها را مورد سنجش و امتحان خود قرار میدهد.
وی گفت به حول و قوه الهی هماهنگی های خوبی میان نمایندگان استان اردبیل وجود دارد و ما تلاش خواهیم کرد به همت مجمع نمایندگان استان بیشترین کمکها را به کشاورزان عزیز  در کمترین زمان ممکن به صورت دهیم.
دکتر پورحسین گفت با آقای لاهوتی نماینده مازندران که چندین بار مشابه چنین حوادثی برای کشاورزان این استان اتفاق افتاده و دارای تجارب لازم در این خصوص هستند مذاکراتی انجام داده ام خوشبختانه ایشان نیز اذهان کردند که دولت در چنین مواقعی حداکثر کمکها را در کوتاهترین مدت به خسارت دیدگان انجام داده است.
پیش از شروع این جلسه دکتر پورحسین با حضور در مناطق خسارت دیده از محلها و مکانهای خسارت دیده بازدید و با کشاورزان آسیب دیده ابراز همدردی کردند.
لازم به ذکر است که دو روز پیش در اثر یک حادثه غیر مترقبه و بارش باران ، تگرگ و رعد و برق شدید تعدادی از کشاورزان و زارعین همچنین برخی از تاسیسات و زیربناهای شهری و روستایی دچار ضرر و آسیبهای شدیدی شده است همچنین در این حادثه نادر و بی سابقه در منطقه ۸۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی از بین رفته و حدود ۵۰۰ میلیارد ریال به منطقه آسیب وارد شده است.

arasrasa-bohran-parsabad1

arasrasa-bohran-parsabad5

arasrasa-bohran-parsabad7

arasrasaparsabad-bohran

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1384
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946226
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي