13:44:59 - سه‌شنبه 1 آگوست 2017
حضور ۸ رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس در مراسم تحلیف روحانی + جزئیات
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور جزئیاتی از حضور میهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور از حضور هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس در مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل ۹۲ هیئت بلندپایه خارجی و بین‌المللی در این مراسم مسجل شده و احتمال افزایش تعداد هیئت‌ها نیز وجود دارد، اظهار داشت: در این مراسم ۲۵ هیئت از آسیا و اقیانوسیه، ۲۶ هیئت از کشورهای عربی و آفریقایی و ۳۰ هیئت از اروپا و قاره آمریکا شرکت می‌کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور  از حضور ۱۱ هیئت از دبیران کل و مسئولان ارشد سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در این مراسم خبر داد و افزود: در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری هشت رئیس‌جمهور و ۱۹ رئیس مجلس حضور خواهند داشت.

به گفته وی، ۹ معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، هفت معاون رئیس مجلس، ۱۱ وزیر امور خارجه و ۳۵ فرستاده ویژه کشورها نیز در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری حضور دارند.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ، افزود: همچنین در این مراسم ۱۲ معاون وزیر خارجه، شش رئیس گروه دوستی پارلمانی و دو رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871686
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي