12:19:15 - شنبه 18 آگوست 2018
امام جمعه موقت پارس آباد:
حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند روحیه جهادی مسئولان است
امام جمعه موقت پارس آباد شرایط اقتصادی کشور را در مقطع کنونی حساس ارزیابی کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه جهادی مسئولان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛  حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه پارس آباد با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ اظهار داشت: آزادگان در طول اسارت خود درس صبر و استقامت و وفاداری خود به کشور را به جهانیان ثابت کرده و امروز وظیفه ماست ادامه دهنده راه انقلاب، شهدا و امام و رهبری باشیم.

وی افزود: رشادت‌های رزمندگان اسلام و آزادگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب است از این رو همواره باید قدردان زحمات و از جان گذشتگی‌های این عزیزان باشیم.

امام جمعه موقت پارس آباد با تسلیت ایام شهادت امام باقر(ع) ادامه داد: امام محمد باقر (ع) از خصوصیات و ویژگی های متعددی برخوردار بوده که می توان به تدبری که در علوم های مختلف داشت اشاره کرد و به همین منظور به شکافنده علوم مشهور شده است.

احمدی با بیان اینکه اگر ما در جهان اسلام به شکوفایی علمی رسیده ایم در سایه علم امام محمد باقر (ع) بوده است، افزود: این امام همام آنقدر علم داشت که دانشمندان آن زمان از نظر علمی در مقابل علم او چیزی برای گفتن نداشتند.

وی در ادامه روز عرفه را روز شناخت خداوند تبارک و تعالی، روز اعتراف به گناه و طلب بخشش عنوان کرد و گفت: روز عرفه فرصتی برای بازنگری در اعمال و رفتار است.

خطیب نمازجمعه موقت پارس آباد با اشاره به نزدیکی به عید قربان و دستگیری از مستمندان و فقرا اظهار کرد: در روز عید قربان، قربانی کردن برای حجاج خانه خدا واجب و برای سایر مسلمانان مستحب موکد بوده است لذا در این روز نباید فقرا و نیازمندان را از یاد برد و در این میان کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمکهای مالی شما برای نیازمندان است.

احمدی با اشاره به بیانات مهم رهبری در خصوص مشکلات اقتصادی بیان کرد: بیانات معظم له در خصوص مشکلاتی که در حوزه اقتصاد وجود دارد اصلی ترین کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی افزود: امروز کشور در شرایط حساس قرار گرفته و بی شک در شرایط کنونی باید دست به دست هم داده و از جنگ اقتصادی دشمن، سربلند بیرون آییم و علاوه بر آن، مسئولان نیز باید همانند مجاهدتهای رزمندگان اسلام که شبانه روزی تلاش می کردند با روحیه جهادی حرکت کرده و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

امام جمعه موقت پارس آباد تصریح کرد: در کشور ما بن بست معنایی ندارد و همانطوری که دشمن طولانی ترین جنگ را در دفاع مقدس علیه ما تحمیل کرد اما ملت ایران در کنار مسئولان با صبر و استقامت ایستادگی کرده و از این فتنه بزرگ دشمن عبور کردند، قطعا امروز هم با روحیه جهادی مسئولان شرایط ناجوانمردانه ای که دشمن علیه کشور ما به راه انداخته را پشت سر خواهد گذاشت.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3509
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4906167
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي