20:36:24 - شنبه 17 فوریه 2018
با حضور کمیته فنی اشتغال تاکیدشد؛
حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری
حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد:حمایت از روستاییان عزیز و عشایر غیور یک تکلیف شرعی و قانونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه کمیته فنی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روشتایی و عشایری روز پنج شنبه با حضور معاون فرماندار پارس اباد و سایر اعضای کمیته فنی در محل فرمانداری پارس آباد تشکیل گردید.

در این جلسه که به ریاست حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد برگزار گردید،سهم شهرستان از تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار را در مرحله اول ۱۹ و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در جهت تکمیل زیر بخشهای کشاورزی،صنعت،معدن،فعالیت های خدماتی ،صنایع دستی و سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روشتایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت تعلق میگیرد.

حاجی پور از تخصیص ده درصد این اعتبارات برای امر خود اشتغالی و ۹۰درصد آن برای کارگاههایی که ایجاد اشتغال میکنند،خبر داد و تصریح کرد:سود این تسهیلات در مناطق مرزی ۴% و در مناطق روستایی ۶% خواهد بود.

معاون فرماندار پارس آباد همچنین در این جلسه با تاکید بر اینکه حمایت از روستاییان عزیز و عشایر غیور یک تکلیف شرعی و قانونی است ، از روسای بانکها خواست تا با تسهیل روند برای متقاضیان این تسهیلات امکان استفاده و بهره برداری در کوتاهترین زمان ممکن را برای صاحبان تسهیلات فراهم نمایند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 497
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945339
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي