خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/07/30 13:35
شناسه خبر : 31900

حمایت فرماندار شهرستان پارس آباد از تولید و ظرفیت های جدید اقتصادی

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: دولت در صدد است تا ضمن راه اندازی طرح ها و تولیدی های جدید از افزایش ظرفیت های جدید به تولید و اقتصاد شهرستان پارس آباد،تولیدی های راکد و نیمه فعالی را که تعطیل یا تعدیل شده اند،به چرخه تولید این شهرستان باز گرداند. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد همراه با مدیران دستگاههای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری امروز سه شنبه از طرح های تولیدی فعال و نیمه فعال و راکد این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

پیش از آغاز این بازدید علایی از طرح دوره های زنان محلات که با همت اداره فنی و حرفه ای شهرستان اجرا شده بود،بازدید کرد.

بازدید از طرح گاوداری غیرفعال در تازه آباد که حدود ۷ سال پیش به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون معوقه توسط بانک توقیف شده بود از دیگر طرح های این بازدید بود که فرماندار دستور مساعدت و اعطای تسهیلات بانکی برای احیای گاوداری با مدیریت جدید را صادر کرد.

طرح تولید چیپس انواع میوه در روستای اجیرلو با سرمایه گذاری سه میلیاردی و اشتغالزایی ۲۰ نفره از دیگر طرح های امروز بودند،که توسط فرماندار و هیئت همراه مورد بازدید قرار گرفتند.

طرح تولید چیپس میوه توسط سرمایه گذار بومی الاصل بنام نعمت عیسی زاده که بدون دریافت تسهیلات بانکی اقدام به راه اندازی و تاسیس این طرح تولیدی و تبدیلی کرده بودند از طرح های موفق این شهرستان می باشد.

این طرح در مرحله پایانی اخذ مجوزهای لازم قرار دارد و بزودی اولین محصول خود را که بازار هدف آن نیز توسط سرمایه گذار مذکور شناسایی و مشخص شده است،به بازار عرضه خواهد کرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: دولت در صدد است تا ضمن راه اندازی طرح ها و تولیدی های جدید از افزایش ظرفیت های جدید به تولید و اقتصاد شهرستان پارس آباد،تولیدی های راکد و نیمه فعالی را که تعطیل یا تعدیل شده اند،به چرخه تولید این شهرستان باز گرداند.