خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/06/10 13:57
شناسه خبر : 32850

حمایت قاطعانه امام جمعه پارس آباد از فرماندار حاجی پور

وی خاطر نشان کرد: استقبال فرماندار شهرستان پارس آباد در حل و فصل مشکلات آسیب‌های اجتماعی این شهرستان و اقدامات شبانه‌روزی وی در خصوص مسائل و مشکلات منطقه بیانگر دلسوزی و ارق وی به منطقه بوده و با هیچ مسئول غیربومی قابل قیاس نیست. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در جلسه حل مشکلات عمرانی پارس آباد گفت: یکی از برکات فرماندار بومی این است که آشنا به تمام امورات منطقه بوده و کاملاً بر مشکلات و معضلات آن منطقه واقف است.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: برگزاری انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد شاید یکی از بهترین انتخابات در طول تاریخ بعد از انقلاب در شهرستان بوده است که با کمترین آسیب و با مشارکت حداکثری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: استقبال فرماندار شهرستان پارس آباد در حل و فصل مشکلات آسیب‌های اجتماعی این شهرستان و اقدامات شبانه‌روزی وی در خصوص مسائل و مشکلات منطقه بیانگر دلسوزی و ارق وی به منطقه بوده و با هیچ مسئول غیربومی قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: حل مشکل آب شرب اسلام‌آباد در کمترین زمان ممکن تنها از یک فرماندار بومی و دلسوز بر می آید.