15:50:53 - جمعه 5 مه 2017
خوش‌تیپ‌ترین مرد زنده دنیا
راجر فدرر پرافتخارترین تنیس‌باز عصر اوپن که ۱۸ عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌ها دارد، نزدیک به یک سالی می‌شود یک عنوان مهم دیگر هم در زندگی‌‌اش دارد‌؛ او از طرف مجله GQ که مختص مد و استایل است، الان چند وقتی است به عنوان «خوش‌تیپ‌ترین مرد زنده دنیا» هم معرفی شده و فعلاً به خاطر همین عنوان هم که شده، او مجبور است با تیپ‌های متفاوتی در مراسم مختلف شرکت کند.

به گزارش ارس رسا به نقل از جام نیـوز، راجر فدرر پرافتخارترین تنیس‌باز عصر اوپن که ۱۸ عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌ها دارد، نزدیک به یک سالی می‌شود یک عنوان مهم دیگر هم در زندگی‌‌اش دارد‌؛ او از طرف مجله GQ که مختص مد و استایل است، الان چند وقتی است به عنوان «خوش‌تیپ‌ترین مرد زنده دنیا» هم معرفی شده و فعلاً به خاطر همین عنوان هم که شده، او مجبور است با تیپ‌های متفاوتی در مراسم مختلف شرکت کند.

 

البته از آنجا که راجر با طراح‌های بزرگ دنیا قرارداد دارد و کمپانی‌های مطرحی برای او لباس‌هایش را انتخاب می‌کنند، همیشه خوش‌تیپ به نظر می‌رسد ولی این اواخر و به طور مشخص این یکی، دو روزه گذشته لباسی که به تن کرده، حسابی در رسانه‌ها سروصدا به پا کرده‌؛ ماجرا مربوط به کت و شلواری است که راجر فدرر در مراسم «آرت گالا» به تن کرد‌؛ مراسمی مهم که در آن علاوه بر چهره‌های سرشناس ورزش، سینمایی‌ها به همراه سیاستمداران مهم هم حضور داشتند. موضوع این بود که راجر مثل بسیاری از مواقع دیگر کت و شلوار شکیل مشکی با پیراهن سفید به تن داشت ولی این شیک بودن فقط مربوط به زمانی بود که از جلو به لباس او نگاه انداخته می‌شد! چون پشت کت او طراحی عجیبی صورت گرفته بود که به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود، هرچند که باز هم بسیاری از این سبک متفاوت فدرر خوش‌شان آمده بود.

 

گوچی پشت این ایده تازه

راجر برای شرکت کردن در این مراسم با کمپانی ایتالیایی گوچی به توافق رسیده بود تا لباسش طراحی شود‌؛ این برند معروف ایتالیایی هم کار را به ‌دست طراح معروفش یعنی الساندرو میکله سپرد تا عهده‌دار این موضوع شود. مثل همیشه لباس شیک راجر مهیا بود با این تفاوت که این بار پشت او با کریستال، شکل یک مار کبری طراحی شده بود. «راستش را بخواهید تا به حال در زندگی‌ام از این چیزها به تن نکرده بودم». این اولین واکنش راجر بعد از دیدن لباسش بود ولی در نهایت قانع شد تا آن را با پاپیون مشکی و دکمه سرآستین‌های مشکی به تن کند و پا در این مراسم بگذارد. فدرر در صحبت‌هایی که GQ منتشر کرده، می‌گوید: «نمی‌توانم بگویم از این لباس خوشم نیامده‌؛ چیزی که تحسینش می‌کنم، جزئیات دقیقی است که در این کت به کار رفته است. خودم که فکر می‌کنم شیک است به ویژه طراحی داخلش که گل‌های دوبل کار شده است. خب راستش مار کبری پشت کتم کاملاً برایم غیرمنتظره بود». راجر که در این مراسم گالا حسابی نگاه‌ها را متوجه خودش کرده بود، در آخر هم می‌گوید: «این‌جور چیزها حال وسط ندارد‌؛ یا شما از این طراحی خوش‌تان می‌‌آید یا نه. فقط چیزی که می‌دانم، این است که باید آدم در این‌جور مراسم دست به ریسک بزند».

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 392
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4947777
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي