خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/06/15 12:50
شناسه خبر : 31797

دامن زدن به اختلافات شوراها خیانت به رای شهروندان و عقب ماندن پروژه های شهری می شود

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل بازآفرینی به شهرداری پارس آباد خبر داد و گفت: خوشبختانه با تخصیص این اعتبار به شهرداری شهرستان پارس آباد که با تلاش فرمانداری تحقق پیدا کرده است؛بسیاری از کمبودها و مشکلات شهر مرتفع شده و رضایتمندی افکار عمومی را به دنبال خواهد داشت. ...

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارس رسا؛ ستاد بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف شهرستان پارس آباد امروز شنبه با حضور فرماندار ؛ معاونت امور عمرانی و دیگر اعضا عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل بازآفرینی به شهرداری پارس آباد خبر داد و گفت: خوشبختانه با تخصیص این اعتبار به شهرداری شهرستان پارس آباد که با تلاش فرمانداری تحقق پیدا کرده است؛بسیاری از کمبودها و مشکلات شهر مرتفع شده و رضایتمندی افکار عمومی را به دنبال خواهد داشت.

علایی با ابراز گلایه از اعضای شورا و برخی کارکنان شهرداری اظهار داشت: نیمی از زمان فصل کار در شهرستان پارس آباد به اتمام رسیده است و هیچگونه اقدام درخور توجهی از سوی شهرداری در این شهر به منصه ظهور گذاشته نشده است که ان کار نیز نارضایتی خواص و  عوام را که بجا نیز هست به دنبال داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به زودی و با مشارکت ادارات عضو این ستاد اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی عملیاتی خواهد شد.

شهردار موقت پارس آباد نیز حمایت فرماندار را مایه دلگرمی و مباهات شهرداری دانست و گفت: علیرغم مشکلات متعدد در بدنه شهرداری و ضعف عملکرد به دلیل عدم تصویب مصوبات و برنامه های شهردرای،فرماندار شهرستان پارس آباد همیشه یار و یاور شهرداری بوده و کمک شایانی به تامین مصالح و قیر و آسفالت پارس آباد را نموده و زمینه بیش از ۳۰۰ تن آسفالت ریزی در این شهر را مهیا کرده است.

رئیس شورای شهر نیز در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر فرماندار علیرغم نارضایتی در بین افکار عمومی در حمایت بی دریغ از شورا و شهرداری جهت پیشبرد اهداف این مجموعه،آن را نمونه بارز تعهد و مسئولیت پذیری دانست.

عبدالهی تصریح کرد: مردم حق دارند از شورا و شهرداری گلایه مند بوده و انتقاد و اعتراض به عملکرد ما نمایند و اگر بدانم که مشکل این مجموعه من هستم و با رفتن من شهر توسعه یافته و تمامی مشکلات مرتفع می شوند همین امروز استعفای خود را تقدیم می کنم کما اینکه حاضرم بخاطر توسعه شهر تمامی مسئولیت های ناشی از عدم تصویب مصوبات اجرایی را برعهده بگیرم اما کارهای شهرداری زمین نماند.

 

رضا امیرپور