17:31:17 - سه‌شنبه 12 جولای 2016
واکنش یک خبرنگار به یادداشت اخیر فرماندار اسبق پارساباد با عنوان:
دایه های مهربانتر از مادر
روی سخنم در این یادداشت با عده ای هست که قصد دارند از این آب گل آلود ماهی گرفته خود را دایه های مهربانتر از مادر نشان بدهند، می‌باشد.

 

7afbeb94-f36e-4edd-8e16-06ac28e15717

 

 

 

دایه های مهربانتر از مادر/ بهنام رزمجو

هرکس بد ما به خلق گوید
ما صورت او نمی خراشیم
ما خوبی او به خلق گوییم
تا هر دو دروغ گفته باشیم

ارس رسا : بدنبال نشر مصوبه دولت مبنی بر حذف گمرک اصلاندوز از لیست مبادی ورودی کشور، موجی از هجمه ها، تخریب ها و توهین ها در استان از سوی برخی گروهها و جریانها بر علیه کارگزارن نظام و دولت به راه افتاده است.
و در این میان عده ای در صدد آن هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و در جهت رسیدن به مقاصد سیاسی خود از این موضوع نهایت بهره‌برداری را بنمایند. و در این راستا هست که بصورت هماهنگ درصدد آن هستند تا احساسات مردم را جریحه دار نموده و با برانگیختن احساسات عمومی و بازی با عواطف مردم و با امعان نظر به اینکه حذف گمرک اصلاندوز از لیست مبادی ورودی نقاط مرزی کشور کار مسئولین استان اردبیل بوده و با ایجاد نفاق و تفرقه در داخل استان هستند.

✔️اما آنچه در این میان لازم و ضروری است تا عموم مردم از آن آگاهی یابند و آن اینکه مصوبه اخیر هیات دولت با نظر کارگروه گمرکی و تخصصی کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان اطلاع و استعلامی از مرکز استان توسط دولت انجام نگرفته است و به محض بازنشر این مصوبه دولت، تلاش‌ها و پیگیری های ویژه از سوی استاندار اردبیل، نماینده مردم در منطقه و نماینده ولی فقیه در استان بسرعت انجام گرفته که نتایج این پیگیری قول مساعد وزیر کشور مبنی بر طرح دوباره آن در هیات دولت جهت لغو مصوبه می باشد.

✔️روی سخنم در این بین با عده ای هست که قصد دارند خود را دایه مهربانتر از مادر نشان بدهند، می‌باشد.
یادداشت سراسر عاری از واقعیت فرماندار سابق پارس آباد (۶ماهه) و کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس دهم از حوزه ی انتخابیه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار و مورد حمایت جبهه پایداری جناب ایرج بیگدلو را در گروهها و فضاهای مجازی و رسانه های منطقه ای خواندم.
✔️دوست عزیز در این یادداشت برای اینکه خود را دلسوز منطقه و مردم مغان نشان بدهد با نشر یادداشتی در فضاهای مجازی و رسانه انواع تهمت ها و هجمه‌ها را به مسئولان و کارگزاران منطقه ای و استانی نثار کرده است که جای بسیار تعجب و شگفتی دارد.
✔️دوست عزیز!
در نوشته‌تان وانمود کرده اید که دلسوز منطقه هستید و بوده‌اید اما سوالی از شما دارم
✔️شما به عنوان معاون عمرانی صابری استاندار دولت احمدی نژاد در استان به مدت بیش از دوسال بودید و در آن زمان نیز بازگشایی گمرک اصلاندوز یکی از خواسته‌ها و دغدغه های به حق مردم منطقه بود چرا درآن زمان که چند میلیاردتومان برای ایجاد پل جدید بر روی رودخانه ارس در حدفاصل چند صد متری پل فعلی گمرک لازم بود اختصاص ندادید حال آنکه دولت احمدی نژاد در آن برهه با درآمدهای نجومی حاصل از فروش نفت بیشترین بودجه را به استان اردبیل اختصاص داده بودند.
✔️به نظر شما ایجاد ۱۴ تونل در جاده سرچم ضروری بود یا بازگشایی گمرک اصلاندوز از طریق اختصاص بودجه برای ساخت پل جدید؟
✔️دوست عزیز!
شما منصوب دولت گذشته و حامی دولت گذشته بودید تا جایی مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در مناطقی از تهران بوده اید ولی با این همه دولت تدبیر و امید و استاندار تلاشگر و اخلاقمدارش شما را به فرمانداری دومین شهر استان یعنی پارس آباد منصوب نمودند.
✔️مستحضرید که پارس آباد از نظر پروژه ها و طرح های عمرانی در صدر شهرستانهای استان قرار دارد بطوریکه سرمایه گذاری بیش از ۲۴۰میلیارد تومانی در بخش آب حکایت از آن دارد.
✔️حال که شما ادعای دلسوزی برای مغان و مردم منطقه را دارید چرا با عنایت به اینکه خانواده محترمتان این متطقه را پسند نکردند و پس از ۶ماه استعفا دادید و بدون آنکه استعفای شما مورد قبول واقع بشود منطقه را ترک کردید و بیش از ۲هفته منطقه را بدون فرمانداری گذاشتید بطوریکه نمایندگان سابق استان به این امر اعتراض کردند. چرا در آن زمان دلسوزی شما برای منطقه اینگونه عود نکرد و منطقه را ول کردید و رفتید؟
✔️جناب آقای بیگدلو!
وقتی فرماندار بودید بارها از استاندار خدابخش به جهت پیگیری امورات منطقه و دلسوزی اش برای پارس آباد همیشه تعریف و تمجید می‌کردید ولی حالا چرا دست به تخریبش می‌زنید فکر نمی کنید باید رفتار دیروزی ات را در حفظ پست تان و موضع امروزی تان را ناشی از عصبانیت تان از بابت شکست تان باید ارزیابی بکنیم؟
✔️دوست عزیز!
احساس درونی و باور قلبی ام این هست که بجای دلسوزی به مغان و مردمان خونگرمش، به منطقه ای که در آن تعلق دارید و خانواده محترمتان در آن زندگی می کنند به خرج بدهید و پیگیری امورات منطقه را به فرزندان لایق مغان و مسئولان استانی و نماینده محترمش بسپارید؟
در خانه اگر کس است
یک حرف بس است

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 324
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871980
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي