18:10:36 - چهارشنبه 10 آگوست 2016
درخواست رسمی دکتر پورحسین مبنی بر تغییر نام منطقه آزاد تجاری به نام مغان از کمیسیون اقتصادی مجلس
نامه ی دکتر شکور پورحسین به رییس کمسیون اقتصادی مجلس دکتر پورابراهیمی و درخواست تغییر نام از منطقه آزاد تجاری اردبیل به مغان

به گزارش ارس رسا ، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس از ارایه پیشنهادات خود به این کمیسیون خبر داد.

photo_2016-08-10_18-09-13

شکور پورحسین گفت: جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس که برای بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد پیشنهادی دولت با حضور مهندس ترکان؛ دبیر شورای مناطق آزاد بررسی تشکیل شده بود، حضور یافتیم.

وی ادامه داد: در این حلسه با ارایه پیشنهادات خود بصورت مکتوب بر لزوم تغییر نام لایحه ایجاد مناطق آزاد به مغان تاکید کردیم.

پورحسین افزود: درخواست تغییر نام این لایحه با امضای رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در دبیرخانه این کمیسیون ثبت و برای بررسی در اختیار کمیسیون قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته امیدواریم این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس بنام مغان تصویب و جهت تصویب نهایی در اختیار صحن مجلس قرار بگیرد.

وی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا دولت نقشه پیشنهادی خود را جهت بررسی در اختیار این کمیسیون قرار دهد

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: قرار شد جلسه بعدی کارگروه کمیسیون اقتصادی دوشنبه هفته آتی برگزار گردد.
منبع : کانال رسمی دکتر پورسین

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 585
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945427
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي