خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/11/30 12:54
شناسه خبر : 33277

در اقدامی بی سابقه قلیان سراهای پارس آباد پلمپ شدند

بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی کرونا و ستاد کنترل و مدیریت کرونا شهرستان ، متخلفان از مصوبات به اشد مجازات خواهند رسید. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ شب گذشته تیمی متشکل از ناظران اصناف و نیروهای انتظامی و ناظران بهداشت بر اساس مصوبه ستاد کرونا ی شهرستان از مکانهای شناسایی شده سرو قلیان بازدید و آنها را پلمپ کردند.

این قلیانسراها که به صورت پنهانی و بدون مجوز در واحدهای صنفی متروکه و یا زیر زمینها و خانه ها فعالیت داشتند با همکاری و گزارشات مردمی و مشارکت کمیته اصناف و بهداشت و انتظامی شناسایی شد و برای متخلفان به جرم تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی اعلام جرم شد.

بر اساس مصوبه قرارگاه عملیاتی کرونا و ستاد کنترل و مدیریت کرونا شهرستان ، متخلفان از مصوبات به اشد مجازات خواهند رسید.

شهروندان در صورت مشاهده فعالیت های زیر زمینی و مخفیانه چنین قلیانسراهایی اطلاعات مکانی آن را سریعا به پایگاههای بسیج محله و اصناف ، بهداشت و درمان و نیروی انتظامی اعلام نمایند تا از شیوع بیماری در این مکانهای غیر مجاز جلوگیری شود.

از دیروز ۴۳ تیم محله محور با مسئولیت فرماندهان پایگاههای بسیج و معتدمین و بسیج اصناف و هلال احمر در محلات تشکیل و بر فعالیت های غیر مجاز صنوف و برگزاری مراسمات عروسی و مجالس ترحیم و تجمعات نظارت و کنترل خواهند داشت.