18:05:56 - دوشنبه 31 دسامبر 2018
حجت الاسلام رشادی:
دستاوردهای فرماندار شهرستان پارس آباد طی مدت زمان کوتاه مدیریتی ،ستودنی است
علایی فرماندار پارس آباد:مولفه فرهنگ دینی یکی از مولفه های اقتدار در کشور است و علما و روحانیون پرچمداران این فرهنگ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ امام جمعه شهرستان پارس آباد در نشست هیئت امنای حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد گفت: پروژه حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد واقع در جنب مصلی شهر به سرعت در حال تکمیل شدن است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رشادی از انتقال حوزه علمیه خواهران فعلی به این مکان خبر داد و گفت: پس از افتتاح ساختمان جدید طلبه های حوزه علمیه خواهران به این مکان انتقال خواهد یافت و ساختمان قدیم نیز به عنوان خوابگاه به متجاهرین و آسیب دیدگان اجتماعی اختصاص داده می شود.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی ضمن تاکید بر اهمیت ویژه و جایگاه موثر حوزه علمیه خواهران در تحولات فرهنگی و مذهبی کشور گفت: این موضوع فرصت بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری فرهنگی است و این حرکت نیازمند مساعدت و همدلی مردم و مسئولان‌ این منطقه است.

خطیب توانمند نماز جمعه شهرستان پارس آباد از ویژگی های خاص و منحصر بفرد حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد حائز ویژگی های منحصر بفردی از جمله کسب رتبه برتر استانی و کشوری است و در رقابت های پژوهشی و علمی جایگاه ویژه ای دارد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: همه مسئولان ، خصوصا خیرین باید در جهت رفع موانع و کمبودهای پیش روی این کار بزرگ همت و همکاری کنند که ثواب آن خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این نشست از تلاش ها و موفقیت های حوزه علمیه خواهران و مدیریت توانمند این مجموعه در کسب دستاوردهای ارزشمند ملی و استانی تشکر کرد و گفت: بدیهی است که توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های اشخاص و گزینش افراد توانمند در راس امورات،دستاوردهای موفق و ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد تصریح کرد: مولفه فرهنگ دینی یکی از مولفه های اقتدار در کشور است و علما و روحانیون پرچمداران این فرهنگ هستند.

علایی تخصیص اعتبار و هزینه های صرف شده در حوزه فرهنگی را سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: همچنان اصرار داریم پیوست فرهنگی در هر کاری ضروری است و هزینه هایی که در راه فرهنگ سازی صرف می شود ، هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

وی به مشارکت و مساعدت خیرین و اقشار مختلف مردم در زمینه های فرهنگی دینی و مذهبی در شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: خدمات دولت بیشتر در حوزه های عمران و آبادانی کشور معطوف است و در بخش های فرهنگی دینی باید از بضاعت خیرین و مشارکت آحاد مختلف مردم بهره مند شویم.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی نیز در این دیدار فعالیت های مذهبی و دینی را ذخیره دنیا و آخرت مسلمین دانست و گفت:  دنیای فانی زود گذر است و فرد مسلمان باید به فکر توشه آخرت خود بوده و در این دنیا بار خود را محکم ببندد تا در آخرت در دام شیطان گرفتار نگردد.

جلسه هیئت امنای حوزه علمیه خواهران شهرستان پارس آباد با حضور امام جمعه محبوب سید سعید رشادی،فرمندار علی علایی،حجت الاسلام رمضانپور،رئیس کتابخانه های عمومی ، رئیس شورای شهر،سرپرست شهرداری،حاج آقا رفیعی از خیرین برجسته ، حاج ابراهیم سلمانی و ساسان ورزند از خیرین شهرستان پارس آباد در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

خبرنگار : رضا امیرپور

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 891
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903549
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي