خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/02/02 18:40
شناسه خبر : 31322

دستاورد چشمگیر اداره گاز شهرستان پارس آباد در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مصاحبه خبرنگار خبرگزاری برنا با رئیس اداره گاز شهرستان پارس آباد و تشریح دستاوردهای چهل ساله شرکت گاز استان در شهرستان پارس آباد ...

پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا رضا امیرپور / پورعلی مسئول گازرسانی شهرستان پارس آباد،در تشریح عملکرد اداره در طول چهل سال گذشته ، استان اردبیل را فاقد هرگونه تاسیسات گاز طبیعی قبل از انقلاب دانست و گفت: دستاوردهای استان اردبیل در زمینه گاز طبیعی بعد از سال ۶۸ و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان رقم خورده است.

پورعلی خاطر نشان کرد: شمال استان اردبیل و پارس آباد نیز متعاقبا بعد از سال ۷۹ از نعمت گاز بهره مند شده است که تاکنون شرکت گاز ملی ایران ۱۱۳۵ کیلومتر شبکه گاز رسانی در شهرستان پارس آباد انجام داده است که نصب ۳۳ هزار انشعاب علمک و ۵۳ هزار مشترک گاز دستاورد اداره گاز در این شهرستان پهناور و لم یزرع است.

ایجاد ۹ ایستگاه گاز سی ان جی ،۷۲ مشترک صنعتی و ۴ شهر و ۱۵۲ روستا در سطح شهرستان از دیگر دستاوردهای این اداره در طول چهل سال گذشته در شهرستان پارس آباد بود که بخش دیگری از سخنان رئیس اداره گاز به آن اختصاص داشت.

پور علی در ادامه به تعداد برخورداری خانوارهای روستایی و شهری از گاز خانگی اشاره کرد و افزود: صدرصد خانوارهای شهری و ۹۰درصد خانوارهای روستای آماری است که نشانگر برخورداری از نعمت گاز طبیعی در خانوارهای شهری و روستایی است.

افتتاح گاز طبیعی در منازل مشترکین ۴۰ قشلاق شهرستان پارس آباد در دهه فجر سالجاری و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با آمار ۹۵ درصدی ، دستاوردی است که شاید خود مشترکین به خواب هم نمی دیدند که روزی از این نعمت بی بدیل بهره مند شوند.

پورعلی رئیس اداره گاز شهرستان پارس آباد در پایان به برنامه های آتی این اداره در شمال استان اردبیل اشاره کرد و تصریح نمود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در سال آینده مابقی روستاها و قشلاقات صعب العبور و دور ست نیز از این سوخت پاک برخوردار خواهند شد و به حول و عنایت پروردگار صدرصد خانوارهای ایرانی به برکت نظام جمهوری اسلامی از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.