13:27:00 - دوشنبه 13 نوامبر 2017
معاون فرماندار پارس آباد؛
دستگاهها باید با همکاری و مشارکت همدیگر به حداقل ترین مطالبات مردم پاسخ گو باشند
جلسه کارشناسی بازسازی و نوسازی راههای مواصلاتی بین بخش ها و روستاهای منتهی به شبکه پایاب خدافرین که توسط ماشین آلات سنگین تخریب شده است، در فرمانداری شهرستان پارس آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه بررسی مرمت و بازسازی راههای مواصلاتی بین روستاها و بخشهای منتهی به شبکه پایاب خدافرین با حضور معاون فرماندار و مدیران دستگاهها و مجریان و کارفرمایان این شبکه قبل از ظهر امروز یک شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.
به گزارش ارس رسا؛ در طول حدود ده سالی که شبکه پایاب خدافرین در حال اهتمام جهت اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و کانال کشی بودند.بسیاری از خطوط مواصلاتی منتهی به این شبکه از میان روستاها و بخش ها در اثر تردد کامیونها و یدک کشها از بین رفته یا تخریب شده است با توجه به اینکه در بیشتر مواقع حجم بار کامیونها بیشتر از ظرفیت راههای فرعی بوده است،سبب تخریب زیرسازی و خطوط مواصلاتی این مناطق  شده است.
مهندس حاجی پور معاون فرماندار پارس آباد در این جلسه پس از بحث و بررسی و مسائل کارشناسی و استماع سخنان حضار دستور داد، راههای مواصلاتی که در اثر تردد کامیونهای حامل بار به شبکه پایاب مورد تخریب قرار گرفته است،با همکاری و مساعدت دستگاههای مشارکت کننده در این شبکه به همراه مجری و کارفرمایان مورد بازسازی و نوسازی و در مواقع لزوم زیرسازی و لکه گیری قرار گیرد.

 


حاجی پور دستگاهها را مکلف به اجرای وظایف خود دانست و تاکید کرد:در کنار انجام وطایف محوله، حداقل ترین مشکلات مردم را نیز در نظر بگیریم و به جزئیات توجه داشته باشیم هدف ما جلب رضایت مردم است و این را در عمل باید به اثبات برسانیم.
به گزارش بخشداران بخش های مربوطه ، در مجموع ۱۴ مسیر مواصلاتی از جمله مسیر بران_اصلاندوز، بران_آج اشمه، .قره تپه_گونشلو؛ اسلام آباد _تیمورکندی؛ جلیل لو،عزیزکندی و اسلام آباد به شهرک در مسیر شبکه بدلیل تردد کامیونها و بارکش ها تخریب شده است که بنا به پیش بینی های صورت گرفته ۶۰ میلیارد تومان برای بازسازی این مسیرها در مجموع اعتبار نیاز است.

افشین اسدزاده بخشدار اسلام آباد در این جلسه با بیان اینکه در اثر تردد کامیونهای باری با بار بیش از حد مجاز، مسیر شمال به جنوب بخش اسلام آباد قطع شده است ،گفت؛متاسفانه مردم آنسوی بخش مجبور هستند برای تردد به پارس آباد مسیری حدود ۲۰ کیلومتری را طی کنند که این اجحاف در حق مردم این بخش می باشد و هر چه سریعتر باید مورد بازسازی قرار گیرد.


دکتر مینایی بخشدار اصلاندوز نیز با اشاره به اینکه بدلیل تخریب صدرصدی بسیاری از مسیرهای اصلاندوز و تعلل بیش از حد در بازسازی این مسیرها،مردم تصمیم به جلوگیری از توقف تردد کامیونها گرفته اند،یادآور شد:به دلیل مشکلات بوجود آمده توسط مجریان شبکه در این مسیرها سیل مراجعت مردم به بخشداری غیرقابل کنترل است و هر روز با وعده ای رنگی آنان را امیدوار به حل مشکلاتشان می نماییم که این در شان مردم نیست و اگر این مسیر توسط مردم مسدود شود قطعا باید کار تعطیل گردد که این اتفاق به صلاح هیچ کس نیست و مردم از دستگاه اجرایی عمل میخواهند نه وعده و شعار.

نماینده مجری پروژه با پذیرش بخشی از زیرساخت های راههای مواصلاتی بین روستاها و بخش های در حال تردد تصریح کرد:اگر چه بار کامیونها و ترانزیت کالا از این مسیر در بیشتر مواقع بدلیل حمل بار بیش از سبب تخریب جاده و زیر سازی شده اند،اما باید قبول داشته باشیم که تنها ما از این راهها تردد نمیکنیم و سالها قبل از ما نیز این مسیر مورد استفاده قرار میگرفت لیکن سهم عمده از این تخریب ها مربوط به تردد کامیون های مجری طرح بوده است که باید مورد مرمت و بازسازی قرار گید.

در پایان جلسه مقرر گردید،با دستور مدیران مربوطه و مجری پروژه راههای مواصلاتی مورد نظر بصورت زیربنایی تامین اعتبار شده و در کمترین زمان به مرحله اجرا در آید.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي