10:54:32 - پنج‌شنبه 26 سپتامبر 2019
فرماندار پارس آباد:
دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به کشورمان سود می برد
در پایان این نشست حکم علی علایی بعنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد که از سوی سردار اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به این سمت منصوب شده است؛قرائت گردید.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد امروز پنج شنبه با حضور فرماندار پارس اباد،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و دیگر اعضا عضو این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این دیدار اعتیاد را یک معضل فرا ملی و بین المللی عنوان کرد و گفت: اعتیاد امروزه به یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی برای سست کردن پایه های کشور و تخریب وجهه جوانان تبدیل شده است.

علایی تصریح کرد:دشمن قصد دارد از هر طریق و مسیری که در توان دارد به کشور ما ضربه وارد کند که یکی از این راهها آلوده کردن جوانان و نوجوانان ما به اعتیاد و مواد مخدر است.

او یادآور شد: دولت در این زمینه اقدامات اساسی را پیاده سازی کرده است که یکی از این اقدامات تخصیص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای جمع آوری معتادین متجاهر از سطح استان است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد با بیان اینکه در آستانه عید سال گذشته مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان نیز تنها برای جمع آوری معتادین از سطح شهرها تخصیص داده شد ، خاطر نشان کرد:حضور معتادین متجاهر در سطح جامعه یکی از راههای بدآموزی و مسائل ضد فرهنگی است که باید با آن مبارزه شود.

وی به طرح کنترل مصون سازی محیط پیرامون مراکز آموزشی با همکاری دستگاههای امنیتی و انتظامی اشاره کرد و افزود: مدارس و مراکز دانشگاهی و آموزشی به عنوان یکی از جامعه هدف دشمنان میتواند تاثیر به سزایی در آلودگی جوانان و نوجوانان به مواد مخدر باشد که مصون سازی و صیانت از محیط آموزشی یکی از اهداف ما در این طرح است.

فرماندار تاکید کرد: آموزش و پرورش همچنین می تواند با استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی و بسیج کارکنان اقدام به شناسایی افراد در معرض آلودگی و یا توزیع کنندگان پرداخته و محیط آموزشی را از خطرات این افراد مصون بدارد.

علایی با اشاره به آمار شش ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: افزایش دو برابری و چشمگیر مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته می تواند زنگ خطری برای متولیان و دستگاههای ذی ربط در این زمینه باشد.

لازم به یادآوری است در حاشیه جلسه فرماندار به مدیران دستگاههایی که بدلیل عدم حضور در جلسه غیبت کرده بودند،تذکر داده و گزارشی از بی توجهی آنان به چنین جلسات مهمی برای ارائه به مدیران کل ارائه کرد.

در پایان این نشست حکم علی علایی بعنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد که از سوی سردار اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به این سمت منصوب شده است؛قرائت گردید.

 

خبرنگار : رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1453
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904111
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي