13:10:53 - سه‌شنبه 2 ژانویه 2018
دوومیدانی از رشته‌های دارای اولویت پارس‌آباد است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد با اشاره به قهرمانی دوومیدانی‌کاران این شهرستان در میادین مهم بین‌المللی، گفت: دو و میدانی به یکی از رشته‌های مهم و دارای اولویت شهرستان پارس‌آباد تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی سیدکلان روز دوشنبه در دیدار با مدیران و فعالان هیأت دوومیدانی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: دو و میدانی از جمله رشته‌های پرطرفدار ورزشی بوده که در شهرستان پارس‌آباد از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به موفقیت وزشکاران دوومیدانی‌کار پارس‌آبادی در رقابت‌های مختلف ورزشی، افزود: کسب موفقیت ورزشکاران این شهرستان در مسابقات بین المللی ظرفیت بسیار بالای دو و میدانی در این منطقه از استان را نشان می‌دهد و مطمئنا با بها دادن بیشتر به استعدادهای ورزشی شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتری از جوانان پارس‌آبادی خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد نقش مهم استعدادیابی در سطوح مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: لازمه کسب موفقیت و مدال‌آوری در رشته‌های ورزشی بها دادن بیشتر به استعدادیابی ورزشکاران بوده و در این زمینه لازم است برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری مدارس انجام شود.

سیدکلان دو و میدانی را از جمله رشته‌های دارای اولویت پارس‌آباد نامید و توضیح داد: افزایش ارتباط مسؤولان و مربیان دو و میدانی شهرستان پارس‌آباد با آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا در شناسایی استعدادهای شاخص ورزشی و معرفی قهرمانان برنامه‌ریزی شود.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات مختلف همفکری با ورزشکاران، مربیان و کارشناسان رشته‌های مختلف ورزشی زمینه ارتقای ورزش و رفع موانع را فراهم کرده و اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد برای عملیاتی شدن چنین جلساتی در هیأت‌های مختلف برنامه‌ریزی جامعی را انجام خواهد داد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 714
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872370
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي