خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/27 14:28
شناسه خبر : 31731

دیدار روسای دستگاههای شهرستان پارس آباد با فرماندار این شهرستان

امروز چهارشنبه هفتم فروردین ۹۸ تعدادی از روسا و مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان پارس آباد با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در این دیدار با تبریک سال نو به مدیران دستگاه ها سال ۹۷ را مثبت ارزیابی کرد و گفت اقداماتی که در سال ۹۷ در این شهرستان انجام شده است در مقایسه با اقدامات انجام نشده و انتقادات مثبت و قابل تامل است.
وی به تلاش و همکاری تنگاتنگ مدیران دستگاه ها در سال ۹۸ تاکید کرد و گفت: اجرای فرامین مقام معظم رهبری، تلاش برای ایجاد اشتغال حداکثری و جذب صدرصدی سرمایه گذار بدون هیچ بهانه ای از برنامه‌های راهبردی این استان توسط استاندار است که برای سال ۹۸ عنوان نموده است.
علایی شهرستان پارس آباد را به عنوان الگویی برای دیگر شهرستان‌های استان از زبان استاندار معرفی کرد و افزود: دقت و توجه ویژه استاندار اردبیل به شهرستان پارس آباد و اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان بیانگر رضایت و خرسندی استاندار اردبیل از اقدامات و عملکرد این شهرستان می باشد.
فرماندار شهرستان پارس آباد خاطر نشان ساخت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان پارس آباد باید از هر حیث در مقایسه با دیگر شهرستان های استان زبانزد و الگو باشیم.
وی یکی از مهمترین اولویت‌های فرمانداری در سال جدید را پیگیری تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد ذکر کرد و افزود: با توجه به اقدامات مثبت در حوزه آب و فاضلاب شهری که پارس آباد را سرآمد شهرهای کشور کرده است، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان در سال جدید باید مورد بهره‌برداری واقع شود.