13:59:12 - سه‌شنبه 9 آگوست 2016
دیدار سرکنسول آذربایجان در تبریز با استاندار اردبیل
علی علیزاده سرکنسول آذربایجان در تبریز با مجید خدابخش استاندار اردبیل دیدار کرد.

علی علیزاده سرکنسول آذربایجان در تبریز با مجید خدابخش استاندار اردبیل دیدار کرد

2e4699b6fef90a54d4a3a4c3307ec977
به گزارش ارس رسا به نقل از آپا ، علی عیزاده سرکنسول آذربایجان در تبریز در این دیدار گفت: آذربایجان خواستار توسعه روابط با ایران است و اراده سیاسی رهبران دولتها امکان توسعه روابط بین دو کشور را مهیا کرده است.
علیزاده تاکید کرد: آذربایجان در تمامی مرزهای خود خصوصا مرزهای مشترک با استان اردبیل علاقه مندی زیادی به توسعه روابط خصوصا مناسبتهای فرهنگی اقتصادی دارد و از تمامی امکانات خود در این زمینه بهره خواهد برد.مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در این دیدار گفت: پس از دیدار رهبران دو دولت توسعه روابط میان دو کشور به نقطه اوج خود رسیده است.
خدابخش گفته در ماه فوریه هیئتی به نمایندگی از استان اردبیل به آذربایجان سفر خواهد کرد.
به گفته وی دولت تصمیم به ایجاد منطقه آزد تجاری در اردبیل گرفته است و این منطقه در مرز آذربایجان و در مساحتی حدود ۴۰ هزار هکتار واقع شده و محدوده شهرستانهای پارساباد بیله سوار و گرمی را شامل میشود که ایجاد این منطقه تحرک جدی به توسعه روابط اقتصادی دو کشور خواهد داد.
به گفته خدابخش در این منطقه بر روی ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سرمایه گذاری انجام شده است که در حال حاضر ۲۰ هزار هکتار از محصولات کشاورزی کاشته شده در این منطقه برای صادرات محصولات به روسیه فعالیت میکنند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1421
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904079
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي