خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/05/27 10:48
شناسه خبر : 32796

دیدار فرماندار پارس آباد و سرپرست مدیر عامل زپارس

حاجی پور در این دیدار خاطر نشان ساخت: تشکیل تمدنی بنام پارس آباد مغان در سایه آب و خاک غنی و رود خروشان ارس می باشد که در سایه خواص و عوام در طول ادوار مختلف تشکیل یافته و هدف ما نیز شکوفایی این اراضی بکر و طبیعی است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛  صبح روز سه شنبه ششم خرداد ماه سال ۹۹ محمدزاده سرپرست مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس که به تازگی به این سمت انتصاب شده است،با حاجی پور فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان دیدار و گفتگو کردند.

حاجی پور در این دیدار خاطر نشان ساخت: تشکیل تمدنی بنام پارس آباد مغان در سایه آب و خاک غنی و رود خروشان ارس می باشد که در سایه خواص و عوام در طول ادوار مختلف تشکیل یافته و هدف ما نیز شکوفایی این اراضی بکر و طبیعی است.

فرماندار پارس آباد گفت: پارس شرکتی توانمند است که در راستای اهداف مقام معظم رهبری و دستاوردهای منطقه تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: برای پیشبرد جایکاه جلگه مغان و شهرستان پارس آباد که شاهرگ کشاورزی کشور و ظرفیتی غنی برای استان است،بی وقفه تلاش می کنیم.

محمدزاده نیز در این دیدار تصریح کرد؛ تلاش برای تولید ۱۵ هزارتن بذر ذرت هیبرید و کلزا زمستانه با مشارکت شرکت اورالیس فرانسه از اهداف شرکت پارس است که ظرفیت آن نیز وجود دارد.

وی افزود: به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تولید ۱ میلیون تن محصول کلزا در کشور ، تلاش می کنیم تا این پروژه مهم را جامه عمل بپوشانیم.

محمدزاده تاکید کرد: شرکت پارس اهداف واحدی دارد و آن توفیق و سرافرازی این شرکت است و بر اساس سیاست ها و خط مشی مدیر عامل سابق این مسیر دشوار ادامه خواهد داشت.

 

 

خبرنگار: رضا امیرپور