13:45:25 - چهارشنبه 27 مارس 2019
دیدار نوروزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد با فرماندار علایی
فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه امروز هفتم فروردین سال ۹۸ به مناسبت سال نو با فرماندار شهرستان پارس آباد دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد کار تلاش طاقت فرسای پلیس را عبادت دانست و خاطر نشان کرد: تامین امنیت  و ایجاد آرامش در کشور خصوصا منطقه مرزی کار بسیار دشواری است و نیاز به اراده پولادین و عزم راسخ دارد که خوشبختانه این صفات و مولفه ها در پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد و در راس آنها فرمانده این مجموعه مشهود و مبرهن است.

علایی آمار کشف و ضبط و ماموریتهای نیروی انتظامی در شهرستان پارس آباد را چشمگیر ارزیابی کرد و افزود اقدامات و عملکرد پلیس و نیروی انتظامی در شهرستان پارس آباد بیانگر تلاش شبانه روزی این پرسنل خدوم است و یک سر و گردن از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی دیگر شهرستانها بالاتر است.

بهمنی نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو به فرماندار شهرستان آباد ،گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۷ در شهرستان پارس آباد ارائه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد در ادامه همکاری خود را در سال جدید با دیگر دستگاههای اجرایی و در راس آنها فرماندار شهرستان پارس آباد اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در سال جدید ۵۷ مورد کشف و ضبط اموال مسروقه توسط پلیس بوده است که ضمن تشکیل پرونده جهت معرفی به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

بهمنی یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد آمادگی دارد در تمامی زمینه ها علی الخصوص در تامین امنیت و صیانت از جان و مال شهروندان و شان و منزلت آنان با فرمانداری شهرستان پارس آباد همکاری کرده و طبق فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی به پیروی از دستورات و  بیانات معظم له و حراست از آرمانهای جمهوری اسلامی ایران لبیک خواهد گفت.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 263
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901336
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي